cossiemk1 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ble litt skuffet jeg... Hadde trodd det skulle være mere realistisk :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Funker fint å spille over nettet på PC? funker bra det.. Ble litt skuffet jeg... Hadde trodd det skulle være mere realistisk :( vent til du har kommet til champion level da får du noe som heter hardcore da er det litt mer realistisk Nå er jeg litt oppgitt her.. Har akkurat kjøpt spillet. Kom dit hvor man har kjøpt bilen og kjørt et par race. Så quita jeg spillet og skulle prøve igjen, men da går det ikke ann å trykke på Continue. Hvorfor? Og hvordan får man spilt på nett? det med continue veit jeg ikke men for å spille på nett må du ha en account på gamespy siden mener jeg det er ... det koster ikke no... Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Tenkte mest på at bilene ikke spinner mer enn 1 meter når du klemmer full gass fra stillestående (traction av), og når du kjører inn i en lyktestolpe i 250km/t, så er det bråstopp, men ingen skade på bilen... Lys av og på, vinduer opp og ned, er jo fine ting, men hva skal man med det? Jeg mener dette spille mangler MYE for å bli et fullverdig bilspill... +for grafikk og størelsen på "verden" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 som jeg sa bare vent til du får Hardcore mode... da kan du spinne så mye du vil og sladde til du blir grønn Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 slo av all driving aid jeg å hadde ikke noe problemer med å spinne eller slædde. Bare att jeg ikke er så god til det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Har jo skrudd alt av jeg også da... Jeg kjører en mustang gt, og synes den bør spinne mer en 2 meter når du står stille å gir full gass... har testet dette i virkligheten, og da spinner det helt til du slipper opp gassen igjen... Sierra`n jeg kjører til daglig spinner et par meter før det tar tak, men den har jo bare en tredjedel av hk/nm i forhold til en mustang gt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Fant et mer detaljert kart: Link til bedre kart Nå har jeg gitt dere kart, da kan dere gi meg spillet :mat :angelsmili: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Prøver igjen å få svar på spørsmålet mitt: Hvordan kan man skru på vindusviskerne på Test drive til Xbox 360? Har stått i mange steder at dette skal gå på TDU... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Er da bare å ha en bil med litt futt i,og stå å burne stillestående i 3/4 gir. Slipper du bremsen da, så spinner du jo glatt opp til 200 :D Utrolig kult spill :) Noen som har laga en club? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 jeg har lagd en club.. jeg er den eneste i den da :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Åssen får jeg spilt på nett på PC? Kan noen som har satt opp en profil for å spille på nett, sende meg den? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Kan vi ikke lage en bilforumet.net club da? Hadde vært fett:) Liker spillet bra jeg, endelig fått til og stille ratt og pedaler og:) Øya er jo enorm:) Jeg har forsåvidt nettopp begynt men har kommet til pro level, og eier en hvit og svart TT (selvfølgelig), en cathmarn og en Gallardo.. Forresten noen som har funnet ut hva den beste kjørbare bilen til under 200-300 tusen er? Gallardoen er jo bra men noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 legg meg til da vet dere..er alltid med på litt cruuising... heter RSQuattro Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hvordan får jeg lagt deg til da?? jeg heter Rs2kT i spillet Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Åssen får jeg spilt på nett på PC? Kan noen som har satt opp en profil for å spille på nett, sende meg den? gå hit http://www.gamespy.com/ også regger du deg.. ikke sånn at du må betale.. men du må begynne på nytt Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg