Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet

dast

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Funker fint å spille over nettet på PC?

funker bra det..

Ble litt skuffet jeg... Hadde trodd det skulle være mere realistisk :(

vent til du har kommet til champion level da får du noe som heter hardcore da er det litt mer realistisk

Nå er jeg litt oppgitt her.. Har akkurat kjøpt spillet. Kom dit hvor man har kjøpt bilen og kjørt et par race. Så quita jeg spillet og skulle prøve igjen, men da går det ikke ann å trykke på Continue. Hvorfor? Og hvordan får man spilt på nett?

det med continue veit jeg ikke men for å spille på nett må du ha en account på gamespy siden mener jeg det er ... det koster ikke no...

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mest på at bilene ikke spinner mer enn 1 meter når du klemmer full gass fra stillestående (traction av), og når du kjører inn i en lyktestolpe i 250km/t, så er det bråstopp, men ingen skade på bilen... Lys av og på, vinduer opp og ned, er jo fine ting, men hva skal man med det? Jeg mener dette spille mangler MYE for å bli et fullverdig bilspill... +for grafikk og størelsen på "verden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo skrudd alt av jeg også da...

Jeg kjører en mustang gt, og synes den bør spinne mer en 2 meter når du står stille å gir full gass... har testet dette i virkligheten, og da spinner det helt til du slipper opp gassen igjen... Sierra`n jeg kjører til daglig spinner et par meter før det tar tak, men den har jo bare en tredjedel av hk/nm i forhold til en mustang gt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke lage en bilforumet.net club da? Hadde vært fett:)

Liker spillet bra jeg, endelig fått til og stille ratt og pedaler og:)

Øya er jo enorm:) Jeg har forsåvidt nettopp begynt men har kommet til pro level, og eier en hvit og svart TT (selvfølgelig), en cathmarn og en Gallardo..

Forresten noen som har funnet ut hva den beste kjørbare bilen til under 200-300 tusen er? Gallardoen er jo bra men noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider