Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet

dast

Anbefalte innlegg

Enig. Kjøpte det til PS2 nylig, men begynner allerede å bli litt lei etter noen få timer. Veldig ensformig etter min mening. Litt ensformig landskap, alle bilene du møter på veiene er veldig like, grafikken er heller ikke god.

Er litt skuffet rett og slett.

Du må ha TDU på en sterkere maskin for å nyte grafikken altså...fks xbox 360

Ps2 er alt for gammeldags og for svak til å drive den nydelige grafikken som er tilgjengelig på TDU...

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte spillet til xbox igår. Men når jeg er ute å kjører hvordan kommer jeg tilbake til menyen. Hva skal jeg trykke på? Har prøvd noe, men får det ikke til.

Også hvordan får du svart på meldinger. Og hvordan får jeg sendt meldinger?

Hvilken meny mener du?

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spillet er bare herlig syns jeg, cruiser rundt ganske så ofte i hardcore mode jeg ja :)

Har spillt på PC og er fornøyd med det, selv om spillet har noen bugs..

Bruker også TrackIR og Logitech G25 Rattet.

Er absolutt helt sinnsykt bra i Hardcore mode.. man kjenner hver eneste dump i veien med dette rattet i tillegg til at det har manuell clutch og H-gir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spillet er bare herlig syns jeg, cruiser rundt ganske så ofte i hardcore mode jeg ja :)

Har spillt på PC og er fornøyd med det, selv om spillet har noen bugs..

Bruker også TrackIR og Logitech G25 Rattet.

Er absolutt helt sinnsykt bra i Hardcore mode.. man kjenner hver eneste dump i veien med dette rattet i tillegg til at det har manuell clutch og H-gir :)

funker H-giringa og clutchen på spillet?:D

og hva er system kravan til pc? på spillet?

har amb athlon 2,083 ghz cpu, 1024 dd2 ram, og nvidia geforce fx5700xt grafikkkort.. funker det?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har mekka et bilforum-club i TDU? Mangler club victory, så har jeg 1000poeng (dvs. runna spillet).

Ellers så har æ en kompis som har TOS TDU RACERS-club i spillet... Noen som er med på å utfordre andre club'er?

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker H-giringa og clutchen på spillet?:D

og hva er system kravan til pc? på spillet?

har amb athlon 2,083 ghz cpu, 1024 dd2 ram, og nvidia geforce fx5700xt grafikkkort.. funker det?

Joda, TDU er laget til for g25 rattet med tanke på H-gir og analog clutch (har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kvalt motoren:hvaskjera )trenger bare å gjøre noen små innstillinger på logitech driveren og aktivere menyen for H-gir i TDU options og selvfølgelig angi alle girene, så er du i gang :)

Du har en Brukbar PC, men jeg ville ha satset på kanskje 1gb ram til og et nyere skjermkort, da har du en kjempebra pakke som kjører spillet bra med mye detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, TDU er laget til for g25 rattet med tanke på H-gir og analog clutch (har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kvalt motoren:hvaskjera )trenger bare å gjøre noen små innstillinger på logitech driveren og aktivere menyen for H-gir i TDU options og selvfølgelig angi alle girene, så er du i gang :)

Du har en Brukbar PC, men jeg ville ha satset på kanskje 1gb ram til og et nyere skjermkort, da har du en kjempebra pakke som kjører spillet bra med mye detaljer :)

ok.. så rått!:D da kjøper jeg meg det!:D

bruktbar?:P joa.. har klart å kjørt alle spill jeg har prøvd hittil på nesten full grafikk. men bør ha core duo cpu, og nytt skjermkort men.. da må jeg ha nytt hovedkort også men.. jaja.. men funker det å spille TDU?:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæggern! Da funker det vel sånn passe på min maskin også...

*AMD Athlon XP 2600+ (2,08Ghz), 2GB RAM, GeForce 6800GT (256MB)*

Kan man bruke spiller-kontoen fra Xbox på PC'en? Eller må jeg da evt. begynne på nytt..?

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider