HusebyRS Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Enig. Kjøpte det til PS2 nylig, men begynner allerede å bli litt lei etter noen få timer. Veldig ensformig etter min mening. Litt ensformig landskap, alle bilene du møter på veiene er veldig like, grafikken er heller ikke god. Er litt skuffet rett og slett. Du må ha TDU på en sterkere maskin for å nyte grafikken altså...fks xbox 360 Ps2 er alt for gammeldags og for svak til å drive den nydelige grafikken som er tilgjengelig på TDU... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Kjøpte spillet til xbox igår. Men når jeg er ute å kjører hvordan kommer jeg tilbake til menyen. Hva skal jeg trykke på? Har prøvd noe, men får det ikke til. Også hvordan får du svart på meldinger. Og hvordan får jeg sendt meldinger? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har pc versonen men hvordan får man skrudd på denne TDU delen?? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Kjøpte spillet til xbox igår. Men når jeg er ute å kjører hvordan kommer jeg tilbake til menyen. Hva skal jeg trykke på? Har prøvd noe, men får det ikke til. Også hvordan får du svart på meldinger. Og hvordan får jeg sendt meldinger? Hvilken meny mener du? Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hvilken meny mener du? Den du kommer til når du starter opp spillet. Når han sitter i den sofaen, hehe. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Da må du trykke pil til høyre på kontrollen og finne huset ditt... så jumper du dit og vips så har du menyen din Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Dette spillet er bare herlig syns jeg, cruiser rundt ganske så ofte i hardcore mode jeg ja :) Har spillt på PC og er fornøyd med det, selv om spillet har noen bugs.. Bruker også TrackIR og Logitech G25 Rattet. Er absolutt helt sinnsykt bra i Hardcore mode.. man kjenner hver eneste dump i veien med dette rattet i tillegg til at det har manuell clutch og H-gir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Dette spillet er bare herlig syns jeg, cruiser rundt ganske så ofte i hardcore mode jeg ja :) Har spillt på PC og er fornøyd med det, selv om spillet har noen bugs.. Bruker også TrackIR og Logitech G25 Rattet. Er absolutt helt sinnsykt bra i Hardcore mode.. man kjenner hver eneste dump i veien med dette rattet i tillegg til at det har manuell clutch og H-gir :) funker H-giringa og clutchen på spillet?:D og hva er system kravan til pc? på spillet? har amb athlon 2,083 ghz cpu, 1024 dd2 ram, og nvidia geforce fx5700xt grafikkkort.. funker det? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 har tdu til x-box men jeg får ikke opp club-race og drive-ins på kartet mitt, noen som vet hva jeg må gjør........ Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Noen som har mekka et bilforum-club i TDU? Mangler club victory, så har jeg 1000poeng (dvs. runna spillet). Ellers så har æ en kompis som har TOS TDU RACERS-club i spillet... Noen som er med på å utfordre andre club'er? Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 funker H-giringa og clutchen på spillet?:Dog hva er system kravan til pc? på spillet? har amb athlon 2,083 ghz cpu, 1024 dd2 ram, og nvidia geforce fx5700xt grafikkkort.. funker det? Joda, TDU er laget til for g25 rattet med tanke på H-gir og analog clutch (har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kvalt motoren:hvaskjera )trenger bare å gjøre noen små innstillinger på logitech driveren og aktivere menyen for H-gir i TDU options og selvfølgelig angi alle girene, så er du i gang :) Du har en Brukbar PC, men jeg ville ha satset på kanskje 1gb ram til og et nyere skjermkort, da har du en kjempebra pakke som kjører spillet bra med mye detaljer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Joda, TDU er laget til for g25 rattet med tanke på H-gir og analog clutch (har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kvalt motoren:hvaskjera )trenger bare å gjøre noen små innstillinger på logitech driveren og aktivere menyen for H-gir i TDU options og selvfølgelig angi alle girene, så er du i gang :) Du har en Brukbar PC, men jeg ville ha satset på kanskje 1gb ram til og et nyere skjermkort, da har du en kjempebra pakke som kjører spillet bra med mye detaljer :) ok.. så rått!:D da kjøper jeg meg det!:D bruktbar?:P joa.. har klart å kjørt alle spill jeg har prøvd hittil på nesten full grafikk. men bør ha core duo cpu, og nytt skjermkort men.. da må jeg ha nytt hovedkort også men.. jaja.. men funker det å spille TDU?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Dæggern! Da funker det vel sånn passe på min maskin også... *AMD Athlon XP 2600+ (2,08Ghz), 2GB RAM, GeForce 6800GT (256MB)* Kan man bruke spiller-kontoen fra Xbox på PC'en? Eller må jeg da evt. begynne på nytt..? Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Vel, dere bør iallefall huske å lese system kravene på boksen da :) Jeg antar at dere klarer å kjøre spillet bra, men jeg tror ikke at det blir med full grafikk og anti aliasing og hele pakka, så alltid sjekke systemkrav på boksen folks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg