ExvaliBuR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hehe, meste jeg har fått i bot ligger oppunder 80.000. Det var lite gøy, 30sekunder i fengsel samt alle penga jeg hadde gikk da... Hehe... Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 når kommer spille egentlig ut på ps2 ?? 17. November Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ok hmm står noe anna på cdon har stått 2 datoer der hehe nå så står d Utgivelsesdato: 2007-02-01 Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Selv stoler jeg mer på tothegame, kan hende CDON ikke får det fra sin leverandør før da. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Release Dates Xbox 360: Test Drive Unlimited Xbox 360 15/11/2005 Atari Xbox 360: Test Drive Unlimited 12/09/2006 Atari Games PSP: Test Drive Unlimited 12/09/2006 Atari Playstation 2: Test Drive Unlimited 12/09/2006 Atari PC: Test Drive Unlimited 12/09/2006 Atari Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 kan vel ikke stemme helt den der?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Leveringstid: : Release 17.11.06 står det på absoluttspill.no Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lone Hero Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Mange som spiller dette eller? Noen som er keen på en runde? Har endelig fått taK i sykkler..Satan som jeg lette etter alle bilforhandlerne..Har bare en 50hz tv, så jeg ser ikke alle ikonene på skjermen så godt :P Siter http://live.xbox.com/member/JIMMY 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har lexus egen forhandler eller må man leie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lone Hero Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det er vel ingen egen forhandler, men kan sikkert få kjøpt i en av spesial forhandlerne etterhvert Siter http://live.xbox.com/member/JIMMY 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ting som lexus og nye biler kommer etter hvert som oppdateringene kommer via xbox live, og du kan etter hvert kjøpe flere biler fra xbox live til å bruke i spillet.. Akkurat nå finner du Audi RS4 og Nissan Skyline R32 gratis på xbox live market place:D Noen som vet hvordan jeg får stillt så jeg får kilometer i timen istede for miles per hour? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Noen som vet hvordan jeg får stillt så jeg får kilometer i timen istede for miles per hour? trykker på start når du er i kjøremodus.. inne på en av menyene der er det mulig.. husker ikke hvilken når jeg ikke har spillet foran meg.. når du setter det på km\h ¨så kommer det noen irriterende bugs i noen av amcarene i spillet.. speedoet går nesten en og en halv runde når du kjører max fart. noen andre som også har lagt merke til at skylinen er venstrestyrt Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Deilig.. Kjøper Xbox 360 kun pga dette og Forza 2.. :D Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 noen andre som også har lagt merke til at skylinen er venstrestyrt Ja, syntes det var genialt jeg, for har alltid ønska at den skal være det:P hehe Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Det står i første post at det foregår i en massiv onlineverden. Man må vel ikke være online for og spille. Man kan fint spille det på ps2 uten sånn nett greier? er litt uttafor detta her jeg...hehe Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg