Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet


dast

Anbefalte innlegg

  • Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, spillet har en stor offline-del også, med oppdrag og slikt, slik jeg har forstått det. (Har ikke spillt de selv). Men det som gjør dette spillet bra er jo nettopp online-delen;)

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye rykter som florerer hos Atari's egne forum er at det er utsatt til mars 2007 til andre plattformer... Men dette er ubekreftet, det er også releasene på ToTheGame etterhva jeg har lest meg frem til, alt er egentlig ubekreftet fra Atari sin side...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare til online spilling eller går det å bare cruise rundt oxo?

 

grafikken er jo helt enorm på denna.. spørs om jeg ikke må handle inn dette spillet og fikse det sånn att jeg får kommet online med xboxen:P

 

viss ikke det går uten online da

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare til online spilling eller går det å bare cruise rundt oxo?

 

grafikken er jo helt enorm på denna.. spørs om jeg ikke må handle inn dette spillet og fikse det sånn att jeg får kommet online med xboxen:P

 

viss ikke det går uten online da

 

Nei, spillet har en stor offline-del også, med oppdrag og slikt, slik jeg har forstått det. (Har ikke spillt de selv). Men det som gjør dette spillet bra er jo nettopp online-delen

 

 

Så det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Xbox 360 og TDU kjøpt.. ! :D

 

Får ikke til å sveive ned vinduene eller endre musikk i fart :(

 

 

Help?

Hvis ikke, går det faktisk an å gå inn på controller instillingene i options... Der står alt. Kan også lese manualen forsåvidt :P

 

Har spillet og har testa det en stund nå. Må bare si meg umåtelig skuffet. Det var så skuffende at jeg skal gå og høre om jeg kan få pengene mine tilbake. Men det var god fartsfølelse da, det skal de ha.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!

Jeg som gledet meg så jævelig til det kom på PC :op:

Men kan jo bare være at du syntes det var dårlig da! hehe..

Hva syntes du var dårlig med deT?

Veldig, veldig arcade-følelse over hele spillet. Null drifting(som er en definitiv no-go for meg), veldig lite å gjøre egentlig, utenom å faktisk bare race'e. Omgivelsene er lite detaljerte. Litt kjedelig bilutvalg(80 superbiler og sykler) for min smak, siden jeg liker gatebiler best. "customizeinga" er rimelig daff, kun valg av farge på bilen, interiør og noen få kan velge mellom 2-3 felger. Noen få biler har "performance kits" for å oppgradere de. Politi-delen er så å si ikke eksisterende. Du hører bare stort sett masse chatter på politiradioen men merker ikke noe til politiet, men det er mulig jeg bare har kjørt altfor fort.

Spillet er også ganske full av bugs. Søk på youtube så finner du en del artige bugs. :)

 

Det spillet her er flott for de som liker litt arcade-racing og å bare kjøre veldig fort i et stort landskap. Og som sagt fartsfølelsen er veldig god, og interiør-delen er svært godt detaljert.

 

Men vi får se, skal gi spillet litt mer tid. Jeg er veldig stort fan av Forza og simulator spill, så derfor er arcadefølelsen litt negativ for meg. Kjøpte vel egentlig kun xbox360 for å kunne spille forza 2, og forza til vanlig xbox siden den gamle xboxen min tok kveld.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår