Gå til innhold

Slanke bilen min?

Ranger emnet

StianG

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvor mange mindre ca. kilo jeg kan få ved å fjerne asfalt mattene i bilcross-sierran?. Er dette noe dere pleier å gjøre eller blir det for mykt?

Er det ellers noe som tar mye vekt dere foreslår at jeg tar bort?

Av sikkerhetsmessinge årsaker så er det lurt å fjerne alt slikt ja. :hammer :hammer

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt eksos pleier som regel å bli litt knappt.

Spørs hvordan motor du kjører med så klart, men litt større og med en dempepotte holder som regel. Hadde 3" raka rør med en hjemmelagd potte på min Fiat.. Det bråkte noe j***** fra 8000 o/min å oppover iallefall..

Men husk at du skal klare støykravet også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt eksos pleier som regel å bli litt knappt.

Spørs hvordan motor du kjører med så klart, men litt større og med en dempepotte holder som regel. Hadde 3" raka rør med en hjemmelagd potte på min Fiat.. Det bråkte noe j***** fra 8000 o/min å oppover iallefall..

Men husk at du skal klare støykravet også da.

OK, er en orginalt(enn så lenge) 2,0L sierra motor, tenkte jeg kunne bruke ett 2,5toms rør men en lyddemper(eksosen brekte av på sist løp uansett). Men skal jeg sette lyddemperen så langt som mulig fremme eller bak?

86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, er en orginalt(enn så lenge) 2,0L sierra motor, tenkte jeg kunne bruke ett 2,5toms rør men en lyddemper(eksosen brekte av på sist løp uansett). Men skal jeg sette lyddemperen så langt som mulig fremme eller bak?

Noen som vet foran eller bak?

Er det noen som også vet hvordan man kobler inn hydralistisk håndbrekk? tenkte jeg skulle kjøpe ett slikt: RS3624 Ombyggingskit for 870,-

http://www.kollevold.no/bremsedetaljer/brekk.htm

86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider