Gå til innhold

Gult Kinderegg

Ranger emnet

andronix

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Autofil skal teste Koenigseggen på Rudskogen på torsdag, det var egentlig meningen at de skulle teste den på Våler i dag, men det ble for kaldt.

Har du sikker kilde på det?for vis det er riktig så skal jeg opp....Med alt av kamera...hehe...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den jeg mente.. er det noe forskjell ha ha,mente slr self...så sorry

Ikke stor forskjell. De fleste vil ha en av dem, de færreste har råd til dem...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en gul kinderegg inne ved Hydrolift i Fredstad...Måtte jo bare ta meg en tur ned å se....Drønne så pen lyd det er på den...Er det bare Vollvik som er eier av en i norge?

Dem skulle egentlig til rudskogen idag, med kinderegg også skulle dem hente en corvette, men jeg vet ikke helt hvor mye det blir av det idag...

EDIT: titte først ja, det hadde vært lurt :) Du fant ut selv ja :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På autofil.no står det at dem skulle ditt til torsdag?...hmm...ja..håper ikke det blir snø da...For dem dekka tror jeg går lett over snøen...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han en SLK å? Det er vel ikke den lekreste han kjører. Det blir vel SLR`en som er den som er mest i media ihvertfall. SLR skiltet er ihvertfall DL 10000

Bildet er lånt av "Tommy_Erwin" på forumet:

27092005(013).jpg

Her tar du feil E=Mini. SLR'en der er IKKE Vollvik sin. Det er hotelkongen Petter Stordalen sin. Det ligger fler bilder av den her på forumet. Hvis ikke det er på http://www.evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider