X-ecutioner Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Står heller ikke noe sted at det er vollvik sin da... står jo at det er Stordalen sin, om du gidder å lese.. og ikke siter med bilde, så slipper man å scrolle så mye;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her tar du feil E=Mini. SLR'en der er IKKE Vollvik sin. Det er hotelkongen Petter Stordalen sin. Det ligger fler bilder av den her på forumet. Hvis ikke det er på http://www.evo.no Det er jeg nok fullt klar over at det IKKE er Vollvik sin bil og at det er Petter Stordalen sin. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 kult at norges FETESTE bil er registert på hjemplassen min :) Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 noen som fikk vært på rudskogen i dag?dro opp etter skolen,rundt 3...da møtte jeg den ved ise :( Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg