Gå til innhold

Sponsing av russebuss!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

heihei!

vet det er mange av dere som såvidt husker russetiden, men mange av dere husker kanskje tiden før..

vi er 24 halvgærne(snille) gutter som da har er i oppstartingsfasen når det gjelder buss.. vi er ikke russ før i 2007, men buss må kjøpes inn i mai/juni helst..

det jeg egentlig lurer på her; Hvilke bedrifter kan være interesserte i å stille opp som sponsorer? gjerne fortell hvilke bedrifter som sponset dere i deres tid.

forresten, mens jeg er inne på det; kan det være noen medlemmer her inne som jobber i en bedrift som vil/kan stille opp som sponsorer?

vi er veldig lette å ha med å gjøre, og stiller gjerne opp på forskjellige dugnader og gjøremål..

vi holder til i Bærum, rettere sagt Dønski vgs og Valler vgs!

jeg er meget takknemlig for svar som kan gjøre min jobb som sponsor sjef litt lettere=)

Mvh

Espen

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få tak i sponsorer er veldig vanskelig, tror jeg leverte ut 100 sponsorark og fikk tak i 1 sponsor. Det lureste er vel egentig å få mor, far, tanter, onkler, ja hele slekten til å levere til sjefen sin. Mye lettere om du kjenner noen.. Vi fikk 4 kasser øl av Kiwi (?) for å skrive " russ med liv i , sponset av kiwi " på bussen vår, det var ganske chill ;) Lykke til iallefall!!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fult klar over at vi er tidlig ute, men jeg tenkte det kunne være greit å starte litt tidlig, sånn at det ikke blir haste-arbeid på slutten..

men jeg kunne vært interessert i å høre om det er noen som jobber i bedrifter her på forumet, så kan være interessert i å sponse etterhvert??

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ganske vanskelig å få store sponsorer uten et konsept først da?

Er forsåvidt russ i '07 jeg også, vi har også såvidt begynt;)

Samma her. Men det jeg har tenkt på er at, hvem folk vil ha sitt navn/firma skrevet på en russebuss? om bussen havner i trøbbel og pelle politi kommer inn i saken vil det sikkert bli medie oppslag, da er det ikke fett for de som har sponse den bussen for å si det sånn... kommer bilder i aviser, internettm lokal tv osv.

"Rimi sponset russ med øl, ungdommer gjorde herverk" osv :P

Er ikke mange firmaer som liker russekonseptet, tror JEG :rolleyes:

Men har en plan for å få med noen firmaer til å sponse ;)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send alle de pene russedamene ut for å skaffe sponsorer ihvertfall.. Får mer napp da enn hvis 24 gutter tropper opp:D

Edit: med napp mener jeg sponsorer!:D

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst egentlig noen god grunn til at bedrifter skal sponse russetiden til 24 gutter? Blitt helt avleggs å betale for moroa sjøl?

hvis man kan få taki litt sponsor penger, så trenger man ikke å må ut med så mye..

er ikke alle som kan bla opp penger, selvom vi er bærums buss=P

tror vi har samla de uten penger jeg..

bomskudd :rolleyes:

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring fra min russetid, er faktisk den at bedrifter er veldig behjelpelig, og ønsker alle en god og morsom russetid. De har vært russ en gang di også, og veit hvor moro det er. Det er bare å være seriøs når dere spør, og ikke slenge med leppa på grund av et nei. Tror jeg fikk nei av 1 per 4. jeg spurte om spons ca. Skal også sies at det selvølgelig finnes noen som misliker russ, men var ikke mange av dem jeg støtte på ihvertfall. Kan lønne seg og spørre om spons av det dere trenger, som foreksempel stoff til å trekke seter etc. Da får dere mest sansynelig meget gode rabatter, men som jeg sa tidligere, det finnes alttid noen unntak.

Lykke til. :)

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gammel buss dere kan FÅ (helt gratis) hvis dere vil, eneste som er "galt" med den er at bakakselen har tatt kvelden, men jeg har ordnet en ny en til den, bare ikke fått henta den enda.

og den har gått som russebuss før, men med litt velvilje og dugnadsånd, så er det ikke no umulig prosjekt..

sleng meg en pm hvis det hørtes interessant ut

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider