Gå til innhold

Sponsing av russebuss!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

hadde du lagd denne tråden for 1-2 måneder siden, så skulle du fått en liste av meg, som inneholdt nermere 600 firmaer og butikker, fra oslo til drammen som ikke ville hjelpe russebusser. så skal du få en liste til. med 3 firmanavn som hadde interresse av å kanskje hjelpe oss.. satte meg ned to dager og ringte ALT jeg kunne tenke på..

Men ei jeg kjenner driver kjøreskole, hun ga oss tilbudet om at hvis vi ordnet 5 elever til henne, så skulle bussen få 5000 kroner.. Dette er kanskje noe bussen deres kan ta i? og skaffe elever til kjøreskolen.. f.eks hele bussen deres..

Dere kan også dra til f.eks esso på haslum og høre om dere kan få avtale på drivstoff og mat hos dem. f.eks at dere får et fast tilbud som dere betaler for hver burger dere kjøper der, og da forplikter dere til å kjøpe mat der når dere er ute og kjører, så kan dere ringe og forhåndsbestille mat.. vi hadde en slik avtale og det funket bra.

er også mange malingsbutikker som sponser russebusser med billig maling. bussen min betale 1000 kroner for 35 liter rød bengalakk og 25 liter gråmaling til inni bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med kjøreskole har jeg faktisk tenkt på, å det er ganske så bra hvis de vil gå med på det. for da kan vi skaffe mange elever..=P

det med mat har vi også tenkt på.. en gammal kollega av meg hadde en avtale med Nesbru kebab, fikk velge mellom penger å kebab... ja det gikk mest i bab da=)

Btw; jeg trenger ikke den lista med de som IKKE vil=P

takk for svar=)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider