Gå til innhold

POWERZONE:Subaru Impreza-Works Super WRX

Ranger emnet

Gjest POWERZONE

Anbefalte innlegg

Gjest POWERZONE

Hei,

vi bygger ny demo bil for neste år - en Subaru Impreza WRX - som blir bygd for bane bruk (Time Attack) i hovedsak - mulig vil stille opp på noe drag.

Vi har fått med en rekke av leverandørene våre på prosjektet og det blir helt rått. "Alt" blir byttet ut - fullt nytt bodykit, nytt Carbon panser og carbon bakluke, ny STOR carbon vinge, fullt bygd motor fra bunn opp, svære race bremser, nye felger/dekk, alt av understell byttes med fullt race setup, bur, stoler, interiør osv osv.

Jeg har ikke fått tatt noen bilder av bilen enda - skal få gjort det i løpet av noen uker. Men jeg har deler på full fart inn - og legger ut noen bilder av godsakene som skal på.

wrx-arcoljepanne.jpg

ARC Olje panne - rommer ekstra olje og har skvalpeskott.

wrx-clutch.jpg

Exedy Hyper Twin Carbon Clutch - holder til ca. 700NM.

wrx-dyser.jpg

Sard 1000cc dyser - spesial ombygd til å passe Impreza WRX.

wrx-grenror.jpg

Maxim Works Grenrør - det absolutt beste grenrøret som er mulig å få tak i på markedet idag.

wrx-turbo.jpg

Greddy TD06SH-25G Turbo - stor nok til å håndtere 600hk - perfekt til oppsettet vi kjører.

Jeg skal legge ut mer bilder og info ettersom demobilen blir bygd.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

http://www.powerzone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest POWERZONE

Hei,

Bilen vil bli hel lakkert - det er helt sikkert.

Bilen er blå så det er mulig at jeg går for en litt annen variant av blå fargen -men noe effekt i - chrome flakes eller noe. Antakelig blir den todelt i fargen også med svart topp. Så sant jeg ikke finner ut i vinter å gå for en helt annen farge da Devil

Skal legge ut mer bilder av deler i de nærmeste dagene - og av bilen ettersom vi jobber med den.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest POWERZONE

Hei,

det er samme bilen som på bilde ja - men den blir seende ganske annerledes ut - men ny front og bakfanger - samt helt annen vinge - annet panser og nytt carbon bakluke.

Tror ikke motoren blir like vill som den med kompressor og Turbo - men det vil bli veldig bra - bygges om til 2.2liter kan jeg i alle fall si - full JUN innmat - stempel, råder, veiv, kammer, ventilfjærer, titanium retainere, justerbare kam drev - oppsettet til likt som et par av JUN sine demo biler.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider