Gjest POWERZONE Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hei, vi bygger ny demo bil for neste år - en Subaru Impreza WRX - som blir bygd for bane bruk (Time Attack) i hovedsak - mulig vil stille opp på noe drag. Vi har fått med en rekke av leverandørene våre på prosjektet og det blir helt rått. "Alt" blir byttet ut - fullt nytt bodykit, nytt Carbon panser og carbon bakluke, ny STOR carbon vinge, fullt bygd motor fra bunn opp, svære race bremser, nye felger/dekk, alt av understell byttes med fullt race setup, bur, stoler, interiør osv osv. Jeg har ikke fått tatt noen bilder av bilen enda - skal få gjort det i løpet av noen uker. Men jeg har deler på full fart inn - og legger ut noen bilder av godsakene som skal på. ARC Olje panne - rommer ekstra olje og har skvalpeskott. Exedy Hyper Twin Carbon Clutch - holder til ca. 700NM. Sard 1000cc dyser - spesial ombygd til å passe Impreza WRX. Maxim Works Grenrør - det absolutt beste grenrøret som er mulig å få tak i på markedet idag. Greddy TD06SH-25G Turbo - stor nok til å håndtere 600hk - perfekt til oppsettet vi kjører. Jeg skal legge ut mer bilder og info ettersom demobilen blir bygd. Med vennlig hilsen Lars Harlem http://www.powerzone.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Syke, SYKE folk! Dette kan ikke bli annet enn vilt. Tenkt noe på lakk da? Skal dere gå for wrx blå eller hva? Keep us posted! =D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Fett fett! Kult at noen bygger bil for rundetider å ikke bare ser deg blind på høyest hk/nm. Denne skal jeg følge med på. Husk å ta bilder etterhvert :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har lest litt om dette prosjektet på IDCN. Høres ut som dette kommer til å bli bra :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest POWERZONE Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hei, Bilen vil bli hel lakkert - det er helt sikkert. Bilen er blå så det er mulig at jeg går for en litt annen variant av blå fargen -men noe effekt i - chrome flakes eller noe. Antakelig blir den todelt i fargen også med svart topp. Så sant jeg ikke finner ut i vinter å gå for en helt annen farge da Devil Skal legge ut mer bilder av deler i de nærmeste dagene - og av bilen ettersom vi jobber med den. Med vennlig hilsen Lars Harlem http://www.powerzone.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 På tide at du fikk ut finger`n nå Lars..... Merker jeg en liten frykt som et vist Kadett prosjekt??????? Devil Men du, hvordan ligger det ann med ventilen til dieselpurka mi??? Hilsen Lars-Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 dette blit syykt. gleder meg til og følge med på denne framover :w00t Lykke til videre. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 blir spennende.. blir nok rå...er dette bilen eller? så den på sia deres img :popcorn Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Spennende... Dette kan virkelig bli rått. Noe likt dette? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 tøft prosjekt! :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 blir spennende.. blir nok rå...er dette bilen eller? så den på sia deres img :popcorn det der er vel gamlebilen til lars, såvidt jeg vet? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest POWERZONE Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hei, det er samme bilen som på bilde ja - men den blir seende ganske annerledes ut - men ny front og bakfanger - samt helt annen vinge - annet panser og nytt carbon bakluke. Tror ikke motoren blir like vill som den med kompressor og Turbo - men det vil bli veldig bra - bygges om til 2.2liter kan jeg i alle fall si - full JUN innmat - stempel, råder, veiv, kammer, ventilfjærer, titanium retainere, justerbare kam drev - oppsettet til likt som et par av JUN sine demo biler. Med vennlig hilsen Lars Harlem http://www.powerzone.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Rått!!! Blir vel ikke billig et slikt oppsett.... :respect Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest POWERZONE Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hei, det blir en del penger ja - men som sagt har vi fått med en rekke av våre leverandører så vi har fått ekstra rabatter og mange deler gratis så det blir ikke så ille. Med vennlig hilsen Lars Harlem http://www.powerzone.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kult prosjekt. Har Powerzone mye JUN deler til Nissan eller? Fant bare et par stempler. Tenkte jeg bare skulle poste den skam fete bilen her. BMW steel grey. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg