Gå til innhold

Bil-test ala Jan Erik fra Autofil

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

-Først åpner og lukker du askebeger, hanskerom, sveiver vinduene opp og ned (evt leker med vindusheiser), og forsøker å ødelegge soltak-mekanismen.

-Så dunker du to ganger med knokene i taket/siden/støtfangeren på bilen, stryker hånda nedover langs siden på bilen, går rundt bak bilen og uttaler "ai ai ai, for en rompe"

-Vurder eksosrøret nøye; det er jo dette som avgjør hvor bra bilen er. Er enderøret tykt, kan du uttale noe slik som "Her kan du steke loffen din", er det et helt vanlig eksosrør kan du nøye deg med "ai ai ai, for et enderør", eller "denne børsa har litt av et enderør!"

-Hvis noen av f ex hanskerom, armlene eller askebeger kan åpnes og lukkes på en "interessant" måte, må du gjerne sitte og åpne/lukke hanskerommet, mens du øver på buktaling og later som at det er hanskerommet/armlenet/askebegeret som snakker. Dette er hysterisk morsomt, og alle som liker bil flirer utrolig mye av dette.

-Du bør helst gå med en vanvittig teit lue og briller, og flire for deg selv "hahaha", eller "hohoho", "hihihihihihiiiiihiiiii", denne nevrotiske latteren maskerer din uvitenhet for andre, og er noe alle bil-interesserte setter pris på, som automatisk vil gjøre deg til en Gud blant bil-folket.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo..

Det er jo ett program på lik linje med "du skal høre mye", etc.. Det som blir produsert derfra er jo ikke akkurat "Top Gear".

Jeg synes det er ett greit program under de gitte forutsetninger. Og selvom Jan Erik klår litt på damene, så er det jo litt underholdning å se han spille "ultra-autofil". Så lenge det ikke går utover meg og min bil....ehh:rolleyes: ...det gjorde det..., nåja, synes likevel det er ett kult program som fortjener den plassen på skjermen.

At det kunne vært bedre - Helt sikkert

At det blir bedre - Ganske sikkert

At det hadde kommet ett alt. hvis autofil ble borte - Helt sikkert ikke.

Så la oss kose oss med det vi har nå, og se hvordan ting utvikler seg.

Mvh - en som ikke løper hjem for å rekke autofil, men heller ikke skifter kanal om det kommer på skjermen.

;)

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word!

Som en eller annen bitch bælja og sang om lenge før jeg ble født:

You don`t know what you`ve got `til it`s gone!

Originally posted by mazdafun

Hallo..

Det er jo ett program på lik linje med "du skal høre mye", etc.. Det som blir produsert derfra er jo ikke akkurat "Top Gear".

Jeg synes det er ett greit program under de gitte forutsetninger. Og selvom Jan Erik klår litt på damene, så er det jo litt underholdning å se han spille "ultra-autofil". Så lenge det ikke går utover meg og min bil....ehh:rolleyes: ...det gjorde det..., nåja, synes likevel det er ett kult program som fortjener den plassen på skjermen.

At det kunne vært bedre - Helt sikkert

At det blir bedre - Ganske sikkert

At det hadde kommet ett alt. hvis autofil ble borte - Helt sikkert ikke.

Så la oss kose oss med det vi har nå, og se hvordan ting utvikler seg.

Mvh - en som ikke løper hjem for å rekke autofil, men heller ikke skifter kanal om det kommer på skjermen.

;)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

..apropos det, har du byttet bort det andre klistremerket eller, det du hadde to av? :D

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cax

..apropos det, har du byttet bort det andre klistremerket eller, det du hadde to av? :D

Halla..

Jeg burde ha kontaktet NRK og Reuters, men jeg tok faktisk av profileringen av mine sponsorer her om dagen. Skal male hele bilen i påsken.

Jeg bytter gjerne bort spaltemillimeter på min bil for deler eller cash. Du skjønner, jeg er hekta på stoff(tuning, dekk/felg, lyd, etc) og har så dårlig rå at jeg må prostituere meg (-ha reklame på bilen).:D

Jeg har vel ett merke til deg også, men da må du gi meg dekk eller noe annet jeg trenger i bytte...hehe

Men spøk til side, det gjorde ikke noe å ha dekksponsor på den testen...;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazdafun, når vi første sammenligner med Top Gear, så du ullhode (ok, Jeremy Clarkson) på mandag? Autofil går langt utenpå den uinspirerte tomgangspraten og alle de klumsete snurringene til Jeremy... gjesten i studio var verd å se, resten bar irriterte. Tror aldri jeg har slått av noe bilrelatert på tv før.

Top Gear uten Tiff er mest trist i grunn...

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Mazdafun, når vi første sammenligner med Top Gear, så du ullhode (ok, Jeremy Clarkson) på mandag? Autofil går langt utenpå den uinspirerte tomgangspraten og alle de klumsete snurringene til Jeremy... gjesten i studio var verd å se, resten bar irriterte. Tror aldri jeg har slått av noe bilrelatert på tv før.

Top Gear uten Tiff er mest trist i grunn...

Hei.

Sammenlignet vel mest med Top Gear pga. det virker som dem har litt mere spenn å filme for + at jeg synes det jeg har sett virker ok. Men jeg må innrømme at det er lenge siden jeg så ett program. Har jo ikke tid med alle prosjektene mine å glo på plasmaen...

Men når Top Gear er på, så synes jeg det er greit å se på...

god påske til alle sammen. Nå er det rett til Grenoble, France å plukke opp en ny Mazda...jippi !

sayonara

Lenke til kommentar
Del på andre sider