Gå til innhold

Søker sponsor!!

Ranger emnet

9000turbo

Anbefalte innlegg

Hei hei.. Som ivrig bilkjører vil jeg nå prøve å søke etter sponsor for meg og min Saab 9000 Turbo. Jeg søker innen styling og tuning. Til gjengjeld bruker jeg Dere som dekor på bilen. Er OFTE ute å kjører, og ekstra mye om helgene. Og som oftes på biltreff og treffer andre gatebiler.

Litt om bilen:

Saab 9000 Turbo 2.0L

2.5" eff.anlegg og 4" carbon enderør

Greenfilter

Dump.ventil

Blått, grønt, rødt, orange, rosa, aqua ++ ledneon undercar

Turbo kjøres på orgnalt trykk og har en effekt på ca 200 Hk

Hørtes dette noe for deg eller Deres frima/leverandør?

Ta gjerne kontakt med meg /Christian

MVH

Christian P

-86 Saab 9000 Turbo

-rundt 200hk (dump.vent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-86 Saab 9000 Turbo 2.0L

En blå/grå metallic farget 9000 turbo som akkurat har passert 110.000mils.

Noen få nytige utstyr:

-Kjørecomputer

-Cruise controll

-Skinn setter

-AC

-Soltak

Motor:

2.0L 16V

Kjører på orginalt trykk på rundt 0.5-0.6 bar. Ca 200hk

Greenfilter er montert.

Orginal dump.ventil som "bråker" greit.

Eff.anlegg. 2.5" hele veien under og ut med 4" carbon belagt enderør.

Ellers er alt orginalt.

Intriør:

Sort med bersje skinn setter

Cd/mp3

Sound:

Blaupunkt cd/mp3 spiller

2 x 6*9 blaupunkt i hattehylle

12" Boss Sub.

Mangler forsterker

Utvendig styling:

L.E.D neon undercar i forskjellige farger og funksjoner.

Om ønsket, kan jeg ta bilder

MVh

-86 Saab 9000 Turbo

-rundt 200hk (dump.vent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært sabla koselig med bilder i grunn. så folk fra nordland som har donert no stash til deg ikke bare får lese "tusen takk for turboen, HelgeBjørn. den er montert, og initialene HB er gravert inn med nøkkel under panseret. noen som har et grenrør til overs?" (sier folk fra nordland siden det er minst sjans for at de noen gang kommer til å se bilen live)

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Som ivrig bilkjører vil jeg nå prøve å søke etter sponsor for meg og min Saab 9000 Turbo. Jeg søker innen styling og tuning. Til gjengjeld bruker jeg Dere som dekor på bilen. Er OFTE ute å kjører, og ekstra mye om helgene. Og som oftes på biltreff og treffer andre gatebiler.

Litt om bilen:

Saab 9000 Turbo 2.0L

2.5" eff.anlegg og 4" carbon enderør

Greenfilter

Dump.ventil

Blått, grønt, rødt, orange, rosa, aqua ++ ledneon undercar

Turbo kjøres på orgnalt trykk og har en effekt på ca 200 Hk

Hørtes dette noe for deg eller Deres frima/leverandør?

Ta gjerne kontakt med meg /Christian

MVH

Christian P

Sjekk http://www.saabturboclub.net (og meld deg inn!) på forumet frekventerer det flere tuningfirmaer med saab som spesialitet;) Hvis du melder deg inn i klubben får du for det første 15% på alt speedparts selger (og det er ikke lite til saab 9000!), men hvis du slenger på noen svære speedparts-klistremerker kan det jo hende det vanker mer. hirsch performance er også aktive på forumet, i tillegg til andre med spisskompetanse på saab 9000:)

ps: hvis du kun har montert dump, og ikke trimmet bilen med f.eks høyere trykk, yter den så vidt jeg vet 175 hk. dumpen gir ca 0 hk ekstra, kun en irriterende psjt-lyd:) edit: <-- glem det der. så at du også hadde montert effektanlegg, og da er nok effekten høyere enn 175 hk:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk http://www.saabturboclub.net (og meld deg inn!) på forumet frekventerer det flere tuningfirmaer med saab som spesialitet;) Hvis du melder deg inn i klubben får du for det første 15% på alt speedparts selger (og det er ikke lite til saab 9000!), men hvis du slenger på noen svære speedparts-klistremerker kan det jo hende det vanker mer. hirsch performance er også aktive på forumet, i tillegg til andre med spisskompetanse på saab 9000:)

ps: hvis du kun har montert dump, og ikke trimmet bilen med f.eks høyere trykk, yter den så vidt jeg vet 175 hk. dumpen gir ca 0 hk ekstra, kun en irriterende psjt-lyd:) edit: <-- glem det der. så at du også hadde montert effektanlegg, og da er nok effekten høyere enn 175 hk:)

mvh oddi

Hei. Vil bare takke for veldig bra informasjon.. Tusen takk..

MVH Christian

-86 Saab 9000 Turbo

-rundt 200hk (dump.vent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider