zero Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Noen som er fysen på å modde på noe SVART på bilen ? tenkte noe sorte decals. Ikke FLAMMER :p Anything, noe som bryter av litt på den skarpe farga liksom. Har ikke større bilde. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Noen som er fysen på å modde på noe SVART på bilen ? tenkte noe sorte decals. Ikke FLAMMER :p Anything, noe som bryter av litt på den skarpe farga liksom. Har ikke større bilde. Kan du ikke skaffe et større bilde? Da skal jeg prøve så godt jeg kan.. Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har desverre ikke større bilder. Det er bilder fra autodb. skal og se på bilen onsdag-fredag, da får jeg tatt bedre bilder. Var en jeg tenkte kjøpe, men synes farga var litt intens. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har desverre ikke større bilder. Det er bilder fra autodb. skal og se på bilen onsdag-fredag, da får jeg tatt bedre bilder. Var en jeg tenkte kjøpe, men synes farga var litt intens. Kan du ikke spørre han du ska handle fra da.. om han har orginal bildet? Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bare tok en enkel en jeg:) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 senka også gitt, bare kromspeila som mangler ;) takker for forslag! Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 synes ikke den skal ha noen decaler... den rødfargen er også veldig pen når du ser den med egne øyne... min mening da... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Er litt mørkere ruter også :) Men hvis du vil kan jeg prøve meg litt mer frem. Hvilken typer dekaler du vil ha og sånn, andre felger og greier =) Har du MSN? Send PM med adressen da:) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 du mener det rally koffen ? synes det var litt mye jeg.. får se hva det blir til. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 to raske forslag fra meg:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 flotters Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 synes ikke den skal ha noen decaler... den rødfargen er også veldig pen når du ser den med egne øyne... min mening da... enig der. synes også at burde være uten decaler, men senk hadde ikke skada. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 den er senka litt fra før, 35mm vistnok.. for senka blir litt pimp-daddy. men dere har kanskje rett angående decaler. det jeg skal finne ut av nå :) Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 synes ikke den skal ha noen decaler... den rødfargen er også veldig pen når du ser den med egne øyne... min mening da... Om jeg henter den A6'n så har jeg en genial volvo 245 til overs :volvsmile Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 sant det de andre sier..en VAG er ment to be clean.. Men din bil, gjør hva du vil med den ;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg