Gå til innhold

Vintersnurr!

Ranger emnet

FiveTen

Anbefalte innlegg

Jada, Jeg kjører en lyseblå metallic 240 87-mod sedan. men den er ikke senket, sotet eller noen ting!!! =p Har bare en orange wunderbaum pga at noen har spydd i bilen min! =p Men det går tre med samme farge som min tror jeg, men de andre har en banner i front/bak ruta eller orange markerings-lys på sidene av bilen! :) Hva kjører du slags bil da?

hehe nei jeg kjører ikke no bil fortide på gun av mangel på lap å bil men har totalt ansvar for den andre lys blå metalik 240 i bodø den med sidemarkerings lys å volvo i font å bak runat sort bakrute ellers har han no 5 t jul på somern jp felger er det så du ser meg sikert i den så stort set hehehe

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ellers har han no 5 t jul på somern jp felger er det så du ser meg sikert i den så stort set hehehe

Unskyld..mulig jeg er trøtt =P Men dette skjønte jeg ikke! =p Hvorfor har du ansvaret for den? Er det ikke den som "bor" på nedre hunstad? UTROLIG fin farge på den i alle fall! :D :D :D :D

Og hvorfor har du ikke lappen? Pga alder eller kjøringa di? (Les: kjørt fra deg lappen eller ikke stått oppkjøring!? =p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei jeg kjører ikke no bil fortide på gun av mangel på lap å bil men har totalt ansvar for den andre lys blå metalik 240 i bodø den med sidemarkerings lys å volvo i font å bak runat sort bakrute ellers har han no 5 t jul på somern jp felger er det så du ser meg sikert i den så stort set hehehe

Den som hadde/har den svææære antenna?:D

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er bare folk med 240 som snurrer :p

Kjørt Porsche med sommerhjul i 3 dager nå jeg :) Herja men ingen snurr :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider