bamj Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jada, Jeg kjører en lyseblå metallic 240 87-mod sedan. men den er ikke senket, sotet eller noen ting!!! =p Har bare en orange wunderbaum pga at noen har spydd i bilen min! =p Men det går tre med samme farge som min tror jeg, men de andre har en banner i front/bak ruta eller orange markerings-lys på sidene av bilen! :) Hva kjører du slags bil da? hehe nei jeg kjører ikke no bil fortide på gun av mangel på lap å bil men har totalt ansvar for den andre lys blå metalik 240 i bodø den med sidemarkerings lys å volvo i font å bak runat sort bakrute ellers har han no 5 t jul på somern jp felger er det så du ser meg sikert i den så stort set hehehe Siter Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =) Volvo power =) =) X.volvo 244 dl 1977 model motor B19 X.volvo 360 gl 1987 model motor B200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ellers har han no 5 t jul på somern jp felger er det så du ser meg sikert i den så stort set hehehe Unskyld..mulig jeg er trøtt =P Men dette skjønte jeg ikke! =p Hvorfor har du ansvaret for den? Er det ikke den som "bor" på nedre hunstad? UTROLIG fin farge på den i alle fall! :D :D :D :D Og hvorfor har du ikke lappen? Pga alder eller kjøringa di? (Les: kjørt fra deg lappen eller ikke stått oppkjøring!? =p ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe nei jeg kjører ikke no bil fortide på gun av mangel på lap å bil men har totalt ansvar for den andre lys blå metalik 240 i bodø den med sidemarkerings lys å volvo i font å bak runat sort bakrute ellers har han no 5 t jul på somern jp felger er det så du ser meg sikert i den så stort set hehehe Den som hadde/har den svææære antenna?:D Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Virker som det er bare folk med 240 som snurrer :p Kjørt Porsche med sommerhjul i 3 dager nå jeg :) Herja men ingen snurr :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nei...er vel ikke det! =p Men 240 har RWD, og ikke så mange med biler som koster et 6-sifret eller mer antall kroner som driver å snurrer og leker seg! =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsert Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 kan fort gå rett vest med en 240 som har RWD og sperre ;) Siter Volvo for life . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 http://athana.ingdal.net/vids/hansi_paa_tur.wmv Sommersmell :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 http://athana.ingdal.net/vids/hansi_paa_tur.wmv Sommersmell :P ausann.... :hammer Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Tja...så ikke HELT bra ut det "håppet" der nei! =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 http://athana.ingdal.net/vids/hansi_paa_tur.wmv Sommersmell :P Haha... Styggeste latteren :p Måtte nesten le litt selv :p Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 jepp! =p Virket som han FRYDET seg over at han kræsja(eller ka man ska kall det?=P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg