Gå til innhold

Hva med et vinterstreetmeet når det er snø?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er med jeg! men kan fort bli litt skummelt, mange som ikke er så erfarene på vinterføre og skal prøve å breie med alle bilene rundt seg...

 

Men uansett, får vi til et skikkelig treff blir det kjempebra det. (Men kaldt da!!)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fett hadde det ikke vært med et streetmeet, når det er snø?. bruke vett og ligge brett =)

 

ka du tru? :wave

 

Jeg vet om en som har noe på gang i lillehammer-traktene muligens.

 

Kan komme med mere info senere siden da dette er i planglegginsfasen om hvor/når det skal være.

 

Mere kan jeg ikke si.

Enn at det skjer i vinter en liten happening.

 

Kommer med mye info så fort jeg vet noe og får lov til å si noe mer ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmøre Gatebilklubb arrangerer ett Vintertreff hvert år som er åpent for alle, Vi bruker å ha det på glattkjøringsbanen like utafor molde. Bruker å være meget bra med folk, også er d arti å se på og delta.

Fordelen med at det er på bane er at det er så lite rundt så kan ødelegges og krasjest med.

Treffet bruker vi å ha i Februar/Mars blir naturlig nåkk ganske kort varsel siden vær og føre er ganske avgjørende for om det blir bra eller ikke.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å høre med driftfungjengen de har drivi med detta en del kan ikke det være en tanke å høre med de som har litt erfaring å komme med her når det gjelder noe sånn og sted.

 

:wave :chevy

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår