Protrek Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Må si Helene Rask promoterer seg bra med å legge musikkvideoen sin på den DVD'n :) Ikke fått tid til å se hele enda, så kan ikke kommentere mere om filmen enda aneglsmili Men det er det sikkert noen av dere som har gjort ? Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ohhh :D har ikke fått med meg at det har kommet noe nytt derifra jeg. *finne* Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Blei skuffa jeg. Kjøringa er rå den,men er liksom ikke no action... Åsså syntes jeg bonusmatrialet var mye kortere en før. Å det er jo det som pleier å være best på filmene! Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Blei skuffa jeg. Kjøringa er rå den,men er liksom ikke no action...Åsså syntes jeg bonusmatrialet var mye kortere en før. Å det er jo det som pleier å være best på filmene! bonusmaterialet er jo eneste grunn til at man gidder å se:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Min ble sendt fredag! Burde være fremme i dag.. Dette blir spennende! :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 helga ble redda for min del da jeg både fikk high octane scandinavia og G.I.S filmen på lørdag:) synes filmen var bra jeg. skulle ønske det var mer bonusmatriale da men.var mye kortere enn det det pleier å være. var endel klipp fra rudskogen og blandt annet hadde de filma fiestan min...woohoo:) ellers testa de en supra, skyline r33 gtr, civic type r og mustang sc.. rått:) var verdt pengene ihvertfall.. kan bestille filmen her: http://www.getawayinstockholm.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 måtte bestille ivertfall,lønningsdag!:D Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 2'ern er best! (nei jeg snakker ikke om det du tror) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 genuint kjedelig film... hurra vi ser en bil som kjører.. brom brom Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 2'ern er best! (nei jeg snakker ikke om det du tror) Hva snakker du om da? Trodde du snakket om GIS2.. :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 makan til crappy film skal man lete lenge etter... flushit Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 2'ern er best! (nei jeg snakker ikke om det du tror) den er bra.¨men der er det veeeldig lite bonusmatriell da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Dritt film Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Som antatt ble dette en skuffelse i år igjen .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 De kan jo egentlig bytte tittel til "driving fast in stockholm" noe getaway er det jo ikke. hvem "getawayer" de fra ? GIS2 er best Siter fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg