owyj Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har en Auto Gauge turteller som det går 6 ledninger fra. Hvis jeg skjønner koblingsskjemaet rett så skal det være slik: De to sorte til jord 2 røde til pluss, den ene direkte til en strømkilde som får strøm når dynamoen sviver, og den andre til en strømkilde sammen med en sikring (?) Den grønne til coilen. Og ifølge tegninga så går den siste (orange) til ei lyspære (?) Er dette rett? det jeg ikke forstår helt er hva den orange ledningen er god for når den går til ei lyspære? Ligner veldig på ei lyspære på tegninga :) Mvh Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 den oransje er til for dimming av lyset i måleren. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 den oransje er til for dimming av lyset i måleren. takk for svar babyhmm? men jeg er vel ikke nødt til for å bruke denne? Alså, hvis jeg ikke kobler den til noe så vil lyset være slik at det står på "fullt" hele tiden? Mvh Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 stemmer det Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg