Mehdi Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er det noen her som veit hvor man kan få kjøpt sånne stilige setetrekk? har sett noen på noen få bilrekvisita'r, men er ikke slike jeg er ute etter... har en kompis som har noen tøffe stilige bilsete trekk(ganske sportslige utsende) men han fikk det med bilen og vet ikke hvor det kommer fra! Håper noen har en liten anelse om hvor man får tak i slike! takk takk MVH Mehdi Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ok, var ikke helt de setetrekkene der, men nesten.. men uff så mye annet snacksy småtteri der=D håper jeg ikke kjøper for mye dill dall:P (blir nok mye annet tøft til russebilen her også) Takk takk=D Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Disse du tenker på eller? http://www.con.keso.no/setetrekk.html Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 har desverre ikke bilde av setrekkene hans, men de TropicX la ut var jo ganske tøffe. var ganske mye lik dem iallefall.. men de setetrekkene min kompis har hadde puter i kantene slik at du føltes ut som du satt litt som i et sports-sete.. Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 har desverre ikke bilde av setrekkene hans, men de TropicX la ut var jo ganske tøffe. var ganske mye lik dem iallefall.. men de setetrekkene min kompis har hadde puter i kantene slik at du føltes ut som du satt litt som i et sports-sete.. ja, de trekkene har puter i sidene! og bygger ut så man får litt sports følelse! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg