MeSs Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Lurte på pris på pulverlakkeringsutstyr, eller om noen her kunne gjøre det for meg på dagen, er snakk om ett topplokk og litt annet småtteri.. Og muligens felger. Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Var en tråd for en stund siden, med link til et kit. Var ikke spesielt dyrt og alt du trengte var en ovn.. Skal se om jeg finner noe i kaoset av pulverlakktråder... Edit: Disse kan hjelpe deg:http://www.bs-teknikk.no/ Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Noen som vet om en "starterpakke"? MVh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Du kan prøve på http://www.eastwood.com de har starter kit. Vet også at Jotun produserer pulveret som brukes men vet ikke om de selger sprøyte til en rimelig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 tusen takk! akkurat det jeg leta etter, men tror ikke det passer i norske strømuttak? Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 norsk strømuttak? kontakten du tenker på? finnes da adaptere. expert ellerno har det. selv bruker jeg router fra statene. trådløs tlf fra statene og riskoker fra filipinene. alt du trenger er adapter. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hva skal du bruke som "steke ovn" da? pulver lakkering skal stekes på 80 grader etter på ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hva skal du bruke som "steke ovn" da? pulver lakkering skal stekes på 80 grader etter på ;) Må vel finne en gammel steke ovn, litt liten plass men så lenge man får plass til en felg er det greit tenker jeg Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hva skal du bruke som "steke ovn" da? pulver lakkering skal stekes på 80 grader etter på ;) Spurte vår leverandør av slike tjenester for en tid tilbake i forbindelse med pulverlakkering av loddet kobber. Han sa at lufttemperaturen i ovnen ligger på 220-230 grader og metallet vil få rundt 190-200 grader Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Spurte vår leverandør av slike tjenester for en tid tilbake i forbindelse med pulverlakkering av loddet kobber. Han sa at lufttemperaturen i ovnen ligger på 220-230 grader og metallet vil få rundt 190-200 grader Mvh stemmer nok d, blei usikker jeg å, så jeg ringte å sjekket, lenge siden jeg dreiv me d der, så er riktig som du sier, opp til 250 grader! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 stemmer nok d, blei usikker jeg å, så jeg ringte å sjekket, lenge siden jeg dreiv me d der, så er riktig som du sier, opp til 250 grader! Er ganske enkelt å ordne seg en ovn da. bare å finne en vraket stekeovn og bygge på det... element og termostat og vips :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hvis noen lurer på å kjøpe seg et sånt sett fra eastwood.com så si ifra! Skal hvertfall ha 1 sett derfra om ikke lenge. Greit å dele frakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hvis noen lurer på å kjøpe seg et sånt sett fra eastwood.com så si ifra!Skal hvertfall ha 1 sett derfra om ikke lenge. Greit å dele frakten. Hvor mye blir frakten på på ett slik kit? (er litt lat idag...) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Dere må huske at eastwood har distributør i Sverige for hele skandinavia. Men det kan godt vere at man kan bestille fra USA. Vet ikke helt hvordan det funker siden jeg aldri har bestilt noe fra de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Dere må huske at eastwood har distributør i Sverige for hele skandinavia. Men det kan godt vere at man kan bestille fra USA. Vet ikke helt hvordan det funker siden jeg aldri har bestilt noe fra de. Good to know! takker Men finner ikke noe forhandler oversikt på siden deres, vet du navnet på firma i sverige? Nettadresse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg