Gå til innhold

Snør i Oslo :)

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

håpet værvarsel også var feil igår...så jeg spola rundt med 225/50/15 bak og 215/50/15 foran...det var glatt...kom jo nesten ikke fram på tomgang...hehe...(må få noe mer vekt foran og,får ikke styring i sving jo...hmmm)

haha.... var før deg ! :rolleyes:

Var ikke lenge vi hadde/har snø da :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe, nå skal alle ut å sladde så de neste ukene regner jeg med at vi får tråder som:

"Fikk bot for drifting".

"Møkkapurk!!!"

"Der mista jeg lappen gitt".

"Hvilke sivilbiler i <fyll inn by>".

Kos dere og pass opp for politiet!

Hilsen en som ikke synes det er så gøy å sladde rundt lenger, men synes det er mer morro med tørre asfaltveier!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjørte på tre slitne sommerdekk 185/60 profil og ett reservehjul som ikke var så slitent idag:hammer

Gikk greit helt til jeg kom til parkeringa, der var det ikke brøyta, og grøfta nærmet seg fort ja... men gikk bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

null snø i dag tidlig klokken 07:00, så jeg heiv meg i bilen ( med sommerdekk) og kjørte opp til skolen (35km ) (Gausdal ). 09:00 laver det ned i bøtter og spann, og jeg sitter da på skolen med en klump på størrelse med et eple, langt nede i halsen. Endte opp med at jeg måtte skippe skolen, og kjøre i 20km/t ned til lillehammer igjen. Er lenge siden jeg har vært såpass konsentrert når jeg har kjørt bil.

nå er det ut og sladde med 4x4 turbodiesel, og selge bilen min

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå etter en volvo xc90 nedover lierbakkene idag. Tydeligvis sommerdekk siden hjula ikke stod rett en eneste gang hele veien. Gikk nesten til helvette. Tok video som er ganske morsom :D

Var også ute og tok bilder av alle som var i grøfta her jeg bor. Var noen.

ca 10cm snø her nå.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå etter en volvo xc90 nedover lierbakkene idag. Tydeligvis sommerdekk siden hjula ikke stod rett en eneste gang hele veien. Gikk nesten til helvette. Tok video som er ganske morsom :D

Var også ute og tok bilder av alle som var i grøfta her jeg bor. Var noen.

ca 10cm snø her nå.

Legg ut videoen da! ;)

I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider