Gå til innhold

Snør i Oslo :)

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet jeg kommer til å få sure kommentarer nå, men, snør det i oslo? Blir det unntakstilstand nå? :P

Hehe. Var ikke så ille. Så to krasjede biler. Den ene er med i billedserien til Aftenposten. Men det er fortsatt ekstremt mye høyere trykk på veiene i Oslo enn ellers i landet.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Var ikke så ille. Så to krasjede biler. Den ene er med i billedserien til Aftenposten. Men det er fortsatt ekstremt mye høyere trykk på veiene i Oslo enn ellers i landet.

Det er sant :) Er snø her oppe også nå, får håpe jeg ikke ødelegger ryggen i år også :/ Men er vel rimelig sant at Oslofolk er hjelpesløse mot snø :P i stor grad, i alle fall :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sei dei er rimelig hjelpelause med tanke på å legge om dekk også da.

Hørte på radioen forrige torsdag når eg kjørte heim frå hovudstaden at det stod minst 10!!!! biler med tre dekk i Oslo :p

Radioverten begynnte å bli oppgidde og ba folk om å stramme ekstra :)

Mener å ha lest at verksted ble tatt over av folk som ville ha skiftet hjul i fjor vinter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikken stod stille fra et sted mellom Gullhella og Asker, og gjennom, rundt og over Asker sentrum (Alle mulige veier), ut på motorveien mot Oslo, og andre veien fram til motorveien mot Drammen.

Skulle tro det var verdens undergang!

Men det var sykelig glatt da...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi er så heldig å ha tilgang på et stk Toyota RAV4 med diffsperre av/på knapp :P

og eierne er i roma for en ukes tid..

hihi har hatt det som en unge på julaften, fy satan så det moser fwd :P

Og seff gleden av å gli forbi den ene fastsittende bilisten etter den andre, men tilsutt hjelpe en stakkars kæll som skulle på jobbintervju :P

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :) Er snø her oppe også nå, får håpe jeg ikke ødelegger ryggen i år også :/ Men er vel rimelig sant at Oslofolk er hjelpesløse mot snø :P i stor grad, i alle fall :)

Handler vel mer om at folk ikke gidder og er lattelig late :hammer

De VET jo godt at det kan komme snø i oktober, første vinter dag er forresten 14.oktober hellothere

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi er så heldig å ha tilgang på et stk Toyota RAV4 med diffsperre av/på knapp :P

Og seff gleden av å gli forbi den ene fastsittende bilisten etter den andre, men tilsutt hjelpe en stakkars kæll som skulle på jobbintervju :P

God fremkommelighet, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg fikk en stk rav4 som vaktbil hele forrige uke, må si det passet meg utmerket. Og herre så kjedelig det var å hoppe inn i camryen i går... Huff, nei det blir nok rwd eller 4x4 en gang i vinter, håper jeg ;)

Var btw en del spor som tyder på at folk ikke akkurat har tilpasset seg forholdene, bla ett titals langt bremespor som endte i ei trafikkøy ca 10 cm fra et skilt cheers

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider