duxx0 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jepp, men trenger ikke bety at det stopper no fortere :P stopping er for pyser :D Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Lo så jeg trillet av enkelte bilførere idag. Mange hjærne døde tullinger som ikke skulle hatt lappen. Møtte en dame på E-6n idag, med knipetak på alle 4 hjul. Bare så skjermene henne ristet :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg hater nordmenn og vinter. Faen ta altså! Ingen klarer å kjøre etter forholdene, og når folk først gjør det, skal de tute og hoie og vise finger fordi at de har en bil som har mer fremkommelighet enn min?! Hva er det for en holdning? (Ref. Dust i VW Touareg, bussholdeplassen på Helsfyr - Leser du dette så håper jeg du kjører av veien i det du gir finger til en som tilpasser seg forholdene!) Og på vei til jobb idag, så skal man såklart holde MAKS 60km\t, alt over er faarlig. Da dør man. HERREGUD! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg hater nordmenn og vinter. Faen ta altså! Ingen klarer å kjøre etter forholdene, og når folk først gjør det, skal de tute og hoie og vise finger fordi at de har en bil som har mer fremkommelighet enn min?! Hva er det for en holdning? (Ref. Dust i VW Touareg, bussholdeplassen på Helsfyr - Leser du dette så håper jeg du kjører av veien i det du gir finger til en som tilpasser seg forholdene!) Og på vei til jobb idag, så skal man såklart holde MAKS 60km\t, alt over er faarlig. Da dør man. HERREGUD! dakaaaar!trenger du en klem?hehe...kjørte med sommerdekk hele dagen igår...bytta ikke før på kvelden..funka greit det... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg hater nordmenn og vinter. Faen ta altså! Ingen klarer å kjøre etter forholdene, og når folk først gjør det, skal de tute og hoie og vise finger fordi at de har en bil som har mer fremkommelighet enn min?! Hva er det for en holdning? (Ref. Dust i VW Touareg, bussholdeplassen på Helsfyr - Leser du dette så håper jeg du kjører av veien i det du gir finger til en som tilpasser seg forholdene!) Og på vei til jobb idag, så skal man såklart holde MAKS 60km\t, alt over er faarlig. Da dør man. HERREGUD! Kjør innom Etterstad VGS en gang a! Så jeg får se bilen din.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kjør innom Etterstad VGS en gang a! Så jeg får se bilen din.. :P Hehe. Kanskje det. Jeg jobber i det høye murbygget på Helsfyr, i toppetasjen der. Hvor jeg står parkert er nok hemmelig :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Å ja.. Men hvertfall er jeg keen på å se på bilen din. Er en pakistaner på skolen som har en grå 320iA der.. Syns ikke han fortjener å ha den. Han skulle bytte oljefilter, så fant han ikke filteret å hadde da hellt oppi den gamle olja igjen.. Den var helt grøt altså.. Så kom jo Inzane_ den gale til unnsetning da.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 I dag syns jeg at jeg følte henne igjen. Det begynner å bli en stund siden nå, nesten et år siden sist jeg så henne. Utrolig hvor fort tiden går, men minnene er der, og de glemmer man ikke så lett. Nesten et år siden jeg har sett henne, og måten hun forlot meg på….det er ingen som kan være så kald som henne. Det var det eneste jeg fikk. Jeg prøvde å vise at jeg satte pris på henne, men alt jeg fikk var kalde følelser tilbake. Av og til hendte det at hun smilte varmt, noe som sendte gledesbølger innover meg…men hva skulle jeg gjort. Jeg følte meg så liten i forhold til henne. Jeg vet at jeg kommer til å se henne igjen snart, og jeg er spent på hvordan jeg kommer til å reagere…vil de samme følelsene som jeg hadde for nesten ett år siden være der? Hva vil jeg føle den dagen jeg ser henne? Hva har hun å tilby meg denne gangen? Kommer det til å bli et kaldt møte, eller vil hun gi meg et varmt smil? Jeg prøver å forberede meg så godt jeg kan, og selv om jeg har møtt henne før så er det likevel en ny følelse å møte henne på nytt. Jeg vet jo hva jeg skal gjøre i tankene mine, men den dagen jeg ser henne kommer til å bli spesiell uansett hvor forberedt jeg er. I dag følte jeg henne igjen…hun viste seg så vidt i form av kulde og is så langt jeg kunne se. Nå er det ikke lenge til vinteren er her, og jeg gleder meg til å møte henne. Kald som bare hun kan være, og det er nesten et år siden sist jeg så henne….. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 +11 grader ute nå. Litt regn også da. Jaja, sånn er det i Fredrikstad nå ihvertfall. Er forsåvidt ganske greit. Må få gjort en del ting før jeg setter på vinterdekk på 2 av bilene. Før jeg får gjort disse tingene må jo pengene trille inn på konto. (Hadde jeg bare fått pengene FØR helga!!!%"%¤) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg