Gå til innhold

Mk1 cab. interiør i mk2

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette passer? om det er mye jobb å fikse det om det ikke passer? jeg har nemlig muligens klart å få tak i en cab. som ikke er brukandes.. men interiøret er fint.. ihvertfall fram og baksetene.. dette er i skinn.. og jeg vil ha skinn..

hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mk2 gti 16v ja.. vet at mk2 cab. ikke finnes.. hehe.. hmmz.. framstolene passer rett på eller? må skaffe meg corrado baksete eller noe da.. kanskje bare rive det.. vekk med det

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Regner med det er vanlig mk2 du skal sette den i, for mk2 cab finnes ikke :D

FEIL

Ikke for å være slem eller no, mken det er jo så arti å diskutere om det er mk dit eller mk datt :D

Her har du en orginal golf cab mk2

post-678-13804851166582_thumb.jpg

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

FEIL

Ikke for å være slem eller no, mken det er jo så arti å diskutere om det er mk dit eller mk datt :D

hmm. den har Golf mk3 karosseri, men så er den nummer 2 i rekken av golf cabrioleter. så da blir den mk2?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEIL

Golf Cab mk2 finnes..

Golf Mk2 Cab finnes ikke..

;)

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

hmm. den har Golf mk3 karosseri, men så er den nummer 2 i rekken av golf cabrioleter. så da blir den mk2?

Jupp!

Nyeste generasjon golf cab har faktisk samme kaross den og, men ny plastikk og lykter. Den heter vw golf cab mark3

om man skriver mk2 cab eller cab mk2 er egentlig ett fett, blir mest intresant for de som bedriver flise-spikking på fritiden.

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo om du vil dele mellom Cab og ikke før du deler i Mk når du bygger Golf-treet ditt.

Det blir forskjell på Cab Mk2 og Mk2 Cab, mener nå jeg, og jeg mener at det er mer naturlig å si "Golf Mk2 kom ikke i cab-utgave" enn å si "Golf Cab kom ikke i en utgave som lignet på/var basert på Golf Mk2".

Så det så. :rolleyes:

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte:

Ja, det har jo dessverre blitt en sedvane. Mye rart de urlærde har for seg, men skjønner jo at det er en enklere måte å unngå å misforstå hverandre på når man forenkler det sånn.

Skal du ha 16v instrumentet forresten?

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte:

Ja, det har jo dessverre blitt en sedvane. Mye rart de urlærde har for seg, men skjønner jo at det er en enklere måte å unngå å misforstå hverandre på når man forenkler det sånn.

Skal du ha 16v instrumentet forresten?

Ja, jeg vil ha det. Men, kan det vente litt? Jeg må få styr på økonomien litt :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

må skaffe meg corrado baksete eller noe da.. kanskje bare rive det.. vekk med det

kan hende jeg missforstår,men mente du Golf cab skinn seter forran og Corrado baksete? vil ikke det se dumt ut med skinn forran og stoff sete bak, eller har du ett baksete av skinn på hånda? hehe...måtte bare spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider