CRXdude Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Vanskelig å få tak i ekstrautstyr til disse? Er på utkikk etter koppholder:) Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hei. Først - Hva slags Xedos har du? Original koppholder, eller bare en universal? Alt fra "lime rett på dash" til original som "spretter ut"? Hvor mye jobb vil du legge i det (Montering/finne deler) ? Mvh hellothere Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Heisann! Xedos9, 94mod På utkikk etter orginal ja, "spretter ut koppholder" :) Vil ikke ha noe ettermontert klistrepå på fine dashen;) Noe du kan få tak i, og til hvilken pris? Eller vet om hvor jeg kan skaffe? Petter Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Her er en del steder du kan finne koppholdere til en fornuftig pris. 1. Bilskroten. Tvilomt at det er så mange Xedoser der enda, men ta en titt på for eksempel http://www.bildelsbasen.se, som har et mye større utvalg en oss. 2. Ebay. Det er mange som selger deler til Xedos på nettet, spesielt på Ebay 3. Din kjære Mazdaforhandler (ikke helt sikkert at du får den til fornuftig pris da men...) Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Takk for svar, sendt noen mail, håper det finnes til fornuftige priser Koppholder på svensk....? hehe Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ringte den lokale mazda forhandleren, ser ikke ut til at de kunne skaffe... Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 vel....den er fin...mazda klarer ikke skaffe deler til mazda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nei, men er jo litt spess med Xedos, i å med de ikke tok inn bilen...... Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jo, de tok inn Mazda Xedos 6 og 9 jo. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Så vidt jeg har blitt fortalt av Østerås (Mazdaforhandleren i Bærum) var det de som stod for alle 9`erne som ble solgt av forhandler i Norge. Påsto for øvrig også at det var tatt inn ca 100 stk. Du kan jo ringe dem? Tror nok jeg heller ville satset på Ebay, der er muligheten stor for at du finner det du leter etter, og med tanke på at det originale BOSE anlegget som ble levert i statene går for rundt 200 dollar, tror jeg ikke det kommer til å bli så dyrt som Mazda original heller. Å bestille deler fra statene er billigere enn mange tror, frakt på kurante ting som ikke veier så alt for mye (les:koppholder) utgjør ikke så mye. Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Mulig du har rett, de skulle undersøke saken.... Fant ikke noe på ebay, mulig jeg ikke skjønte meg på det.... Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Nei da, heller ikke der fant de noe...Noen som har lyst til å kikke på ebay for meg?:) Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Koppholder... tja... Men titt på denne tråden fra Vipstylecars.com http://vipstylecars.com/forum/index.php?topic=2195.0 Man får jo nesten lyst på en Xedos9, VIPstyle selvføgelig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Dem var råe:) Men felgene må jo være photoshoppa eller noe!! Se på kanten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 grisete var de iallefall! :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg