Gå til innhold

Pigger i Wanli Winter Challenge Dekk

Ranger emnet

Biff

Anbefalte innlegg

Hei,

Åpna nettopp posene som fulgte med vinterbilen, som det visstnok skulle være piggfrie vinterdekk i. Når jeg så på dekkene så jeg at det var hull ala de pigger typisk sitter i, men det var ikke pigger i noen av dekkene som jeg kunne se. Ikke noen pigger i det hele tatt.

Er det sannsynlig at forrige eier har spola bort alle piggene? Eller har disse dekkene aldri vært levert med pigg? Dekkene er av type Wanli Winter Challenge som det står i topic.

Takker for svar! Hvis det er noe mer info jeg kan se på dekkene si ifra, så skal jeg sjekke det :)

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wanli WinterChallenge skal være et piggdekk i utgangspunktet, men butikkene kan få kjøpt dem uten pigger hvis de ønsker å pigge dem selv.. hvorfor du har dem uten pigger, kan jeg ikke svare på. de er ikke å anbefale som piggfri, da de ikke er ment til det bruk, kan du se i pigghullene om piggene kan ha blitt revet ut igjen? pleier som regel kunne se om det har vært pigger i dem

*-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt?

x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P.

x-1997 Peugeot 106 Rally

x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V

x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar. Da regner jeg med det lureste er å få tak i noen andre vinterdekk, så får jeg heller bruke opp disse her når det blir tørt igjen :D

Klarer ikke helt å si hvorvidt det har vært pigger i dekka eller ikke. Men jeg regner med det uansett koster mer enn det smaker å få satt i nye pigger dersom det er mulig i det hele tatt.

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider