Housey Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 jada.. snøen kom litt overeaskende på meg gitt! sitter nå på jobb her og ser ut på bilen og irriterer meg over at jeg fortsatt har sommerdekk på! og ingen av de lokale dekksjappene i lillehammer hadde vinterdekk til meg når jeg skulle kjøpe det torsdagen som var.. så da sitter man her da.. sommerdekk og mye snø! [bilde] [update] Blir bare mer og mer snø :( [bilde] Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 jada.. snøen kom litt overeaskende på meg gitt! sitter nå på jobb her og ser ut på bilen og irriterer meg over at jeg fortsatt har sommerdekk på! og ingen av de lokale dekksjappene i lillehammer hadde vinterdekk til meg når jeg skulle kjøpe det torsdagen som var.. så da sitter man her da.. sommerdekk og mye snø! Ja er det ikke like overaskende hvert eneste år at snøen kommer på vinterstid, og at man alltid er for sent er ute etter vinter dekk... hehe Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 jepp! var det at gamlingen ville sponse meg med dekk, men så fikk han ikke lønn før den 20ende.. og da var det ingen som hadde gummi på lager desverre! skulle komme i dag eller i morra!... blæh Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hehe, skal ikke klage da når snøen har kommet, du får ta det igjen når vinterdekkene er på :D Mye snø på lillehammer nå eller?? Er faan meg 15cm med snø på otta nå, snødd her i hele dag...ahh, så gøy:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Er et sted mellom 15-20 cm her på toten, Grisegøy :) Enda artigere å kjøre Quattro da, prøvde en kompis sin i går... Lyst på en 4wd vinterbil jeg, men brekket mitt funker det så :D På vinteren skal ikke bilen gå rett frem, den skal komme med sida først ;) Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 omtrent samme her.. fikk på vinterdekk i dag! ble Nokian Hakka RSi .. 185/55-15 .. blei litt strekk i dekka gitt.. jaja.. ser tøft ut.. ;) lei av snø alt jeg! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nokian RSi er kanonbra vinterdekk, har sånne selv, sitter utrolig bra. Kjører samme dim som deg - blir en søt stretch på dekkene på 7" felg...:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nokian RSi er kanonbra vinterdekk, har sånne selv, sitter utrolig bra. Kjører samme dim som deg - blir en søt stretch på dekkene på 7" felg...:) skal med vinterdekk da? Ålesund 20 grader :) Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 skal med vinterdekk da? Ålesund 20 grader :) Hehe netopp, er jo så trasig å måtte plukka av 18" nå som det er "sommer" ute :ass Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ah... fyh.. her er det 2 varmegrader og snø/slaps! og det regner... helt jævlig faktisk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er jo Grisefett når snøen Kommer Og du har sommerdekk på... men det som irriterer meg er at jeg det ikke er sperre..... men uansett jeg var ut å leka meg her en dag sladda noe inni helvette, men Onkel ble ikke så veldig glad, jeg hørte bare sirenene bak meg Og betjenten Lurte på hva helvette jeg drev med, jeg sa: Hei betjent jeg har vært til en kamerat Og bilen har stått der en stund, jeg skal hjem Og legge om til vinterdekk, jeg fant ut at bilen bare skrensa i vei sa jeg til han... han sa ok da men ikke la det gjenta seg... Nei da liksom etter han hadde kjørt Lå jeg side lengs Hjem.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 ikje en cm snø her enå nei... sol å 15 grader :D Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Samme her:D;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Er jo Grisefett når snøen Kommer Og du har sommerdekk på... men det som irriterer meg er at jeg det ikke er sperre..... men uansett jeg var ut å leka meg her en dag sladda noe inni helvette, men Onkel ble ikke så veldig glad, jeg hørte bare sirenene bak meg Og betjenten Lurte på hva helvette jeg drev med, jeg sa: Hei betjent jeg har vært til en kamerat Og bilen har stått der en stund, jeg skal hjem Og legge om til vinterdekk, jeg fant ut at bilen bare skrensa i vei sa jeg til han... han sa ok da men ikke la det gjenta seg... Nei da liksom etter han hadde kjørt Lå jeg side lengs Hjem.... Kan jeg få autografen din? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kan jeg få autografen din? haha *titegn* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg