Gå til innhold

irriterende snø helvette

Ranger emnet

Housey

Anbefalte innlegg

jada.. snøen kom litt overeaskende på meg gitt!

sitter nå på jobb her og ser ut på bilen og irriterer meg over at jeg fortsatt har sommerdekk på!

og ingen av de lokale dekksjappene i lillehammer hadde vinterdekk til meg når jeg skulle kjøpe det torsdagen som var..

så da sitter man her da.. sommerdekk og mye snø!

[bilde]

snow.jpg

[update]

Blir bare mer og mer snø :(

[bilde]

snow2.jpg

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada.. snøen kom litt overeaskende på meg gitt!

sitter nå på jobb her og ser ut på bilen og irriterer meg over at jeg fortsatt har sommerdekk på!

og ingen av de lokale dekksjappene i lillehammer hadde vinterdekk til meg når jeg skulle kjøpe det torsdagen som var..

så da sitter man her da.. sommerdekk og mye snø!

Ja er det ikke like overaskende hvert eneste år at snøen kommer på vinterstid, og at man alltid er for sent er ute etter vinter dekk...

hehe

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokian RSi er kanonbra vinterdekk, har sånne selv, sitter utrolig bra. Kjører samme dim som deg - blir en søt stretch på dekkene på 7" felg...:)

skal med vinterdekk da? Ålesund 20 grader :)

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal med vinterdekk da? Ålesund 20 grader :)

Hehe netopp, er jo så trasig å måtte plukka av 18" nå som det er "sommer" ute :ass

1130482859.39615.jpg

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo Grisefett når snøen Kommer Og du har sommerdekk på... men det som irriterer meg er at jeg det ikke er sperre..... men uansett jeg var ut å leka meg her en dag sladda noe inni helvette, men Onkel ble ikke så veldig glad, jeg hørte bare sirenene bak meg Og betjenten Lurte på hva helvette jeg drev med, jeg sa: Hei betjent jeg har vært til en kamerat Og bilen har stått der en stund, jeg skal hjem Og legge om til vinterdekk, jeg fant ut at bilen bare skrensa i vei sa jeg til han... han sa ok da men ikke la det gjenta seg... Nei da liksom etter han hadde kjørt Lå jeg side lengs Hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo Grisefett når snøen Kommer Og du har sommerdekk på... men det som irriterer meg er at jeg det ikke er sperre..... men uansett jeg var ut å leka meg her en dag sladda noe inni helvette, men Onkel ble ikke så veldig glad, jeg hørte bare sirenene bak meg Og betjenten Lurte på hva helvette jeg drev med, jeg sa: Hei betjent jeg har vært til en kamerat Og bilen har stått der en stund, jeg skal hjem Og legge om til vinterdekk, jeg fant ut at bilen bare skrensa i vei sa jeg til han... han sa ok da men ikke la det gjenta seg... Nei da liksom etter han hadde kjørt Lå jeg side lengs Hjem....

Kan jeg få autografen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider