Gå til innhold

vinter drifting

Ranger emnet


drift_crew

Anbefalte innlegg

nå har jo snøen kommet :drive2

å jeg har nå 25 000;-

det skal jeg kjøpe en bil for og lurer da på

hva slags bil burde jeg kjøpe??

har gjerne lyst å ha litt igjen til div små mods

kunne

ascona b med 2,2

bmw e30

volvo 240 tic være greie

 

kom gjerne med tips og div bilder på andre! ikke gamle biler du ikke får div rally deler til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ford Sierra doch og IS slår aldri feil på vinterføre :)

Om bilen BARE skal brukes til snæherjing hadde jeg ikke kjøpt 240 turbo. Det blir vel litt overkill :D (Dessuten betaler man jo 10 - 20 lapper ekstra bare fordi det er turbo utgaven) :)

 

Jeg er også på utkikk etter en kjøre-i-hjel-nå-i-vintern bil. Så om noen har ET eller annet med RWD og skilter så send meg pm :p (om du bor i Akershus)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford Sierra doch og IS slår aldri feil på vinterføre :)

Om bilen BARE skal brukes til snæherjing hadde jeg ikke kjøpt 240 turbo. Det blir vel litt overkill :D (Dessuten betaler man jo 10 - 20 lapper ekstra bare fordi det er turbo utgaven) :)

 

Jeg er også på utkikk etter en kjøre-i-hjel-nå-i-vintern bil. Så om noen har ET eller annet med RWD og skilter så send meg pm :p (om du bor i Akershus)

 

Var annonsert en 87mod 240 eu ok og årsavgift betalt til kr 2000,- i Romerikets Blad her en dag... Noterte meg nummeret. Send en pm hvis du vil ha. Men regner med at den er solgt.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke så kjempemasse pulver på vinteren, kjøp en bil som ikke koster så mye f.eks:

volvo 360, bmw e-28, Amazon vær litt orginal ser for mye e30 og 240 som slædder rundt..

Sveis sperre og så bruker du resten av pengene på bensin og olje og koser deg masse m'm

 

Har forresten en 525ia(e28) som jeg ikke trenger...

 

Denne har jeg litt lyst på:autodb

Men er langt vekk..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til det! ;) Ingen vits å finne opp hjulet på nytt når man får slengt etter seg gode biler som E30, 240 og dess like for latterlig lite penger.

 

Ja du har et poeng.

Men hvorfor ikke bmw 2002\1802, silvia s12 eller

7-serie tannløs mye rart med bakhjulstrekk som kan være fint når det er glatt

Nei kjøp deg en e-30\sierra\240\Ascona å ha det gøy :driving

Så kan jeg finne meg noe sært..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp mg corolla gt (ae86) elsker den bilen:)

 

Har du kjøpt deg???

Er ikke akkurat billig lenger de, men faller man for ae86 ja da blir det en besettelse..(Ser de ligger på rundt 50000 i england for et greit eksemplar, heldigvis litt billigere i danmark)

 

Men de er så dyre at man nesten ikke kan bruke de opp med å kjøre på vinteren

 

Hva med mk2?

Eller mazda 929?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wtf? Er den RWD? Den var nydelig <3

 

Jævlig grell sier nå jeg da.

 

Er det bare meg eller har det blitt veldig mye E30`r rundt om i Norge?

Er jo litt negativt og positivt for oss med E30 da.

Det Negative er at alle har det samme og uansett hva du velger og gjøre med den nesten så skal det mye til for skille seg ut. og ikke ha noe som alle andre har.

 

Det positive er vel at forhåpentligvis kommer det til og bli enda mer butikker og lignende som selger deler til E30 og det blir enklere tilgang til disse delene.

 

Men gjør som du vil bare du velger RWD :)

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt deg???

Er ikke akkurat billig lenger de, men faller man for ae86 ja da blir det en besettelse..(Ser de ligger på rundt 50000 i england for et greit eksemplar, heldigvis litt billigere i danmark)

 

Men de er så dyre at man nesten ikke kan bruke de opp med å kjøre på vinteren

Eller mazda 929?

opps. nei mente kjøp dg! hehe mn skal kjøpe mg da.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår