Andreas_1 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Denne er grom! Syns jeg da... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=777013 Den går bra nok! Ligger brei i 3 gear på vått føre så ser ikke for meg at det er noe prob på vinterføre! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 wtf? Er den RWD? Den var nydelig <3 Enig. Synes det var tøft stuk på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Menne, selv om det er en Mazda 313 er ikke det der noe man ofrer til brøytekantgudene. Håper den ble solgt til en veteranentusiast som vet å ta vare på den. Har en japse fra det glade 70-tall overlevd en nordmann i tredve år bør den jammen meg få lov å leve i tredve år til og. Minst! Værsåsnill, ikke kjøp en veteranbil for å herje med på snøen! Ok, er det en Volvo 240, nyere Taunus eller BMW 5-serie så greit. Skody has spoken. sombrero Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 kan jeg da få være litt original å foreslå nissan king cab, eller en toyota hilux? jeg hadde en king cab i vinter å jeg må si at det var noe av det feteste, masse dreiemoment fra dieselen å ufattelig lett rompe gjorde at den låg brei stort sett overalt :D :D ikke er d så nøy om du skulle krasje eller bulke dem, de tåler litt å panel å slikt er det bare å slå utatt med slegge ;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Menne, selv om det er en Mazda 313 er ikke det der noe man ofrer til brøytekantgudene. Håper den ble solgt til en veteranentusiast som vet å ta vare på den. Har en japse fra det glade 70-tall overlevd en nordmann i tredve år bør den jammen meg få lov å leve i tredve år til og. Minst! Værsåsnill, ikke kjøp en veteranbil for å herje med på snøen! Ok, er det en Volvo 240, nyere Taunus eller BMW 5-serie så greit. Skody has spoken. sombrero Helt enig! Planen var egentlig å kjøpe den og gi den litt TLC, men så var det de pengene... :mad: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Er 929 bakhjulstrekt? Det visste jeg ikke gamle "business"-class biler har jo som regel bakhjulsdrift :) min har det, og det er GØY på snø!!! Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Pysj 505 gti eller TURBO er jo konge da... ja det er gromt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 finnes ikke no bedre enn 240 tic med 75% sperre.. morro for resten av livet Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 corolla gt ae86. da har du morro får resten av livet da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hell-Lu Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 AE86!!!! ow yeee! Siter Min bil....Min bil sier jeg.... min/muttern :P 91mod MB 230E sportline automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Man kjøper ikke en AE86 til dette formålet. Det er de for fine\dyre til. Jeg selv har kjøpt meg 240, ingen turbo osv, bare 116 RÅE hestekrefter. =D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ja det er gromt.. Hadde en 505 GTI i for-fjor vinter, artigste bilen jeg har snøslædda med. Bare å clutche "litt" og vippen ut i 130-140, null prob (Annet enn brå svinger). Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hadde en 505 GTI i for-fjor vinter, artigste bilen jeg har snøslædda med. Bare å clutche "litt" og vippen ut i 130-140, null prob (Annet enn brå svinger). tøft.. prata med pudding han har jo 505 TI han sa det er grise morsom bil.. er jo orginal diff brems og grenrør så det skal bli morro.. glerder meg som en unge :driving :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Er det like nødvendig med diffbrems på snøføre som når d er tørt/vått? eller greier man seg bra uten? Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SylteRacing Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Er det like nødvendig med diffbrems på snøføre som når d er tørt/vått? eller greier man seg bra uten? Går veldig fint uten! Bare å nappe litt i clutchen så kommer begge hjula som regel... Er ingen fordel med mye sperre på veldig glatt underlag,da bilen blir endel understyrt... Siter MB190E 3.0-24V TIC MB300TE Audi A4 Avant 1.9TDI Quattro http://www.powerpp.no - http://www.estuning.no - http://sylteracing.googlepages.com/home Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg