Gå til innhold

Forskjell på Pioneer deh-770Mp og deh-7700Mp

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Som topic sier hva er forskjellen på disse?

Har sett nøye på specs, og eneste jeg finner er at 770 har 4v linjeutgang, mens 7700 har 2v. Er dette eneste forskjell?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

INGEN radioer som selges i USA har RDS. Det benyttes ikke der borte.

Er du *helt* sikker på det? :-) Jeg har RDS i bilen min iallefall selv om jeg aldri bruker det. Og jeg er vel en av de få eller kanskje den eneste som kjører partall radio også i USA. Og der er det mange frekvenser gitt jeg ikke visste fantes før jeg installerte spilleren.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr bare at spilleren er modifisert på en eller annen måte, den er som regel åpnet og det er loddet inn en liten dibbedutt, som gjør at den leser flere frekvenser. RDS får den aldri.

Det som trengs er å aktivisere RDS'en. Alt ligger til rette i spilleren. Desverre er det litt for mye arbeid enn hva jeg orker å bruke på spilleren. Radioen er grei nok men ikke noe mer.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som trengs er å aktivisere RDS'en. Alt ligger til rette i spilleren. Desverre er det litt for mye arbeid enn hva jeg orker å bruke på spilleren. Radioen er grei nok men ikke noe mer.

Og hvis jeg kjøper denne spilleren, hva må jeg gjøre for å "aktivere" RDS?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis jeg kjøper denne spilleren, hva må jeg gjøre for å "aktivere" RDS?

Det er ingenting du kan gjøre. XM radioen er lagt inn der, (digital satelitt radio). Denne må først disables og et lite printkort må lages med 13 komponenter koblet inn så skal det fungere. Det blir for mye arbeid hvis vi skal bygge om alle spillerne som selges.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av Transmedia

Det betyr bare at spilleren er modifisert på en eller annen måte, den er som regel åpnet og det er loddet inn en liten dibbedutt, som gjør at den leser flere frekvenser. RDS får den aldri.

Det som trengs er å aktivisere RDS'en. Alt ligger til rette i spilleren.
XM radioen er lagt inn der, (digital satelitt radio). Denne må først disables og et lite printkort må lages med 13 komponenter koblet inn så skal det fungere.
Bestem deg nå da... :)

Jeg har RDS i bilen min iallefall selv om jeg aldri bruker det. Og jeg er vel en av de få eller kanskje den eneste som kjører partall radio også i USA.
Får du brukt RDS-funksjonen på noen måte da? Vet man hadde forsøk med RBDS, altså Radio Broadcast Data System, i sør på nittitallet, men det slo aldri an, og nå er vel det forsøket nedlagt? Og man kan da selvfølgelig sette inn en radio med japansk frekvensmottak i bilen for den saks skyld, men det betyr jo ikke at man får brukt den noe særlig... :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider