Gå til innhold

Forskjell på Pioneer deh-770Mp og deh-7700Mp

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Du får slutte med svindel da, så er det nok ingen som bryr seg om deg og ditt firrma noe mer. Håper ihvertfall du forstår det ikke er noen som bryr seg med hva du gjør med den amerikanske momsen, det er det at dine kunder blir lurt til å betale alt for lite moms til Norge som er problemet her, og at dine priser er basert på at kundene dine må svindle staten. Hva er det som gir deg rett til denne svindelen? At enkelte andre kjeltringer gjør det samme??

Vel, folk får da sannelig passe på selv, og kjøpe den bilen de vil ha. Staten får faktisk inn det samme i engangsavgift og moms uansett hvor langt bilen har gått, om du ikke var klar over det. Du prøver å få fokus vekk fra deg her, men du drar bare deg selv ned.

Følte meg ikke lurt når jeg fikk grise billig stereo fra mb.com! :thumb :thumb

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, du har nok isåfall vært med på momsbedrag mot den norske staten, og det kan jo bli en dyr erfaring.

Ser forøvrig nå at megabillig.com har forandret momsinformasjonen sin nok en gang, denne gangen til noe som er så godt som korrekt matematisk, og nå er tydeligvis alle priser på nettsiden eksklusiv norsk moms. Så hr. Pedersen har således tatt ad notam at den tidligere praksisen det refereres til i denne tråden var ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forøvrig nå at megabillig.com har forandret momsinformasjonen sin nok en gang, denne gangen til noe som er så godt som korrekt matematisk, og nå er tydeligvis alle priser på nettsiden eksklusiv norsk moms. Så hr. Pedersen har således tatt ad notam at den tidligere praksisen det refereres til i denne tråden var ulovlig.

Ja den teksten ba jeg Solheim fikse som la den opp, han så gjorde men det var heller ikke godt nok så jeg skrev det selv. Det er menneskelig å feile mente han og det godtas ikke så systemet ble resatt slik det var tidligere, han hjelper ikke oss mer. Nå er salget gått opp med ca 350 prosent i forhold til tidligere, gjorde visst susen den tekst biten! :D

Takk for hjelpen Transmedia, du har gitt oss enormt med nye kunder pga denne tråden.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Og trivelig å se vi har økt mer enn deg den siste tiden. Ser frem til å konkurrere mot deg på like vilkår. :)

Vi får forresten se om kundene dine blir like imponert når de fra før er vant med at alle dine priser er inkl. norsk moms på nettsiden din, og nå plutselig oppdager at de skal betale moms I TILLEGG til prisene dine, når de får en regning i posten fra fraktfirmaet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Og trivelig å se vi har økt mer enn deg den siste tiden. Ser frem til å konkurrere mot deg på like vilkår. :)

Vi får forresten se om kundene dine blir like imponert når de fra før er vant med at alle dine priser er inkl. norsk moms på nettsiden din, og nå plutselig oppdager at de skal betale moms I TILLEGG til prisene dine, når de får en regning i posten fra fraktfirmaet... ;)

Hvilken verden lever du i egentlig, du vet visst mer enn meg her. Du har økt mer enn oss sier du? Hva var din omsetning den siste uka? Og hvordan baserer du at du har økt mer enn oss? Er det referansene du baserer det på hvor kun et lite fåtall av mengden gidder å fylle ut skjema? Kom ned på jorden. :hammer

Alle vet avgifter kommer i tillegg, dette vet samtlige før de betaler. Sier seg kanskje selv eller tror du at folk er steike dumme? Når du begynner å selge 1/3 av det vi gjør, da skal jeg begynne å skryte litt av deg.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken verden lever du i egentlig, du vet visst mer enn meg her. Du har økt mer enn oss sier du? Hva var din omsetning den siste uka? Og hvordan baserer du at du har økt mer enn oss? Er det referansene du baserer det på hvor kun et lite fåtall av mengden gidder å fylle ut skjema? Kom ned på jorden.
Ehhh... for å sitere deg: "Nå er salget gått opp med ca 350 prosent i forhold til tidligere," sitat slutt. Vel, hos oss har salget ganske enkelt økt med mer enn ca 350 prosent i forhold til tidligere. Hva er det du ikke skjønner med denne uttalelsen?? Og du må vel vite selv hva dette tallet baseres på, siden du slenger ut et tall på 350 prosent? ;)

Hva har omsetningen med dette å gjøre da... det er jo omsetningsØKNINGEN i prosent vi snakker om her.

Alle vet avgifter kommer i tillegg, dette vet samtlige før de betaler. Sier seg kanskje selv eller tror du at folk er steike dumme?
Vel, for en måneds tid tilbake sto det klart og tydelig at ALLE prisene på nettsjappa di var INKLUSIV norsk moms, nå står det ingenting om dét og prisene er eksklusiv moms nå, iflg. din Momsinformasjon. Altså har prisene dine økt med 25% for kunder i Norge, siden prisene dine i nettsjappa er de samme som før. Lurer på om alle dine nye kunder har fått med seg den forskjellen.

Når du begynner å selge 1/3 av det vi gjør, da skal jeg begynne å skryte litt av deg.
Hvem er "vi" i denne forbindelsen da? Hvis jeg også må inkludere omsetningen til alle TransMedias leverandører for å kunne sammenligne eple med eple, er vi kanskje way forbi "dere"? :D

Og det blir nok lite skryt på oss framover forresten, da vi heller har 1000 produkter til salgs som vi kjenner og kan stå inne for, enn 250000 produkter vi bare er ute etter fortjenesten på. Men tenker du på 1/3 av omsetningen innen bilstereoprodukter derimot... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for en måneds tid tilbake sto det klart og tydelig at ALLE prisene på nettsjappa di var INKLUSIV norsk moms, nå står det ingenting om dét og prisene er eksklusiv moms nå, iflg. din Momsinformasjon. Altså har prisene dine økt med 25% for kunder i Norge, siden prisene dine i nettsjappa er de samme som før. Lurer på om alle dine nye kunder har fått med seg den forskjellen.

Jeg har ikke tid å leke med deg, du vil ha det til at prisene er høyere nå enn før. Må skuffe deg nok en gang.

Pioneer pakken som kosta *før* endringen kom på 2991,- + 25% = 3738.75

Samme pakken *idag* 2880,- + 25% = 3600,-

Uffda, prisen er *litt* billigere blitt totalt. Og i dette tilfellet er ikke USA momsen heller tatt av. Følg med på prisene i 2006. :thumb

Ta deg helg nå, du trenger det visst.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider