Gå til innhold

Ferska med stjålet BMW - saken henlagt

Ranger emnet

Hansenmeister

Anbefalte innlegg

Du har navn på finn ut adressen etc. om de, og sørg for at flest mulig får vite om hvem det er.

Vi bor i Norge og da får vi vel godta politiets arbeid.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare en liten påminnelse for sikkerhets skyld.Ikke legg ut navn på disse personene her på forumet.Slik tas via andre måter, og for all del, sørg for at det er rette personer.Har sett nok eksempler på folk som har blitt "overtalt" og det har vist seg å være en navnebror etc.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si. Høres jo ut som om vi plutselig var i 1. April.

Er vel ikke så forbanna rart at man mister ALL respekt for politiet.

Folk sier at man må stoppe hvis politiet prøver å stoppe deg.

Hvorfor det? ALT blir jo avsluttet uten dom. Hvis du har inbrudd i bilen dinm går å anmelder det, saken henlagt på grunn av bevisets stilling. Å så sender de idiotene en e-post til din forsikring å forteller em at noen har prøvd å stjele din bil. Hva tror du følgene av det er? Jo, dyrere forsikring.

Jeg hadde 3 inbrudds forsøk på 3 uker å fikk økt forsikringen med 10 000kr uten at jeg hadde brukt forsikringen min. Da jeg ble fortalt at de viste om sakene jeg hadde anmeldt. Ny lås kostet 1000 kr ¨så jeg hadde ikke planer om å bruke forsikringen.

Pass dere. Politiet hjelper IKKE bilister noen gang. Dette er bare enda et eksempel på hvordan de motarbeider seg selv.

Jeg fåreslår at noen skriver inn navnet på saksbehandleren slik at vi alle kan se hvilken idiot dette er å kan passe på at han/hun ikke behandler noen av oss andre sine saker.

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 3 inbrudds forsøk på 3 uker å fikk økt forsikringen med 10 000kr uten at jeg hadde brukt forsikringen min. Da jeg ble fortalt at de viste om sakene jeg hadde anmeldt. Ny lås kostet 1000 kr ¨så jeg hadde ikke planer om å bruke forsikringen.

var det slik at DU fikk 10.000 mer i forsikring, fordi du hadde anmeldt sakene? - fordi din bil er utsatt? (bytt selskap!) :fire:

Kjedelig med slike ting som skjer, føler med denne BMW eieren, gutten får vell ett helvette på forsikrings innbetalingsslippen neste år.. - full overhaling av motor(?) og lakk skader (?) etc, må jo koste selskapet endel, og de skal jo ha penga tilbake!

Noen som veit hvordan man gjør om man helvraker en bil, så bruker man full casko'n sin for å få den fikset, så sier opp forsikringen og bytter selskap. Er dette en grei overgang? i og med at du alltid må betale mer i premie etter du har brukt casko'n din... Prosedyrer etc, send meg PM! ikke ta det her! hellothere

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke hevnet meg, selv om du har navnet på folkene.

hevnaksjoner straffes!! sykt strengt også!

pluss: de vet jo hvem du er også :P

som vil si at de kan jo komme å hevne seg på din hevn..

sant, så har man det gående :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider