Gå til innhold

Bmw 745I i Trondheim

Ranger emnet

Xplod

Anbefalte innlegg

Eieren bor på Møllenberg ja! Rett ved siden av meg...Blir like "opphissa" hver gang jeg ser den jeg!:)

Han er forresten en VIP person her i byen, så bilen blir brukt til alt mulig av VIP kjøring...Blant annet kjørt rundt på Robbie Williams (arrester meg hvis jeg tar feil...var i allefall en kjent stjerne)

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eiern av bilen driver Dekkspectrum i fossegrenda, har tidligere jobbet hos Sharif og er på ingen måte noen VIP i trondheim... selges for 780000,,, ikke 1,3 mill som tidligere antydet.. 780 er jo en overkommelig sum når man driver firma og er en småkjeltring :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiern av bilen driver Dekkspectrum i fossegrenda, har tidligere jobbet hos Sharif og er på ingen måte noen VIP i trondheim... selges for 780000,,, ikke 1,3 mill som tidligere antydet.. 780 er jo en overkommelig sum når man driver firma og er en småkjeltring :P

Feil å si at han er VIP kanskje, men han har kontakter med sjefen for Trondeims største plateselskap...(dattra til sjefen bor i lag med meg)Således han fikk den kjøringa for en eller anna VIP fyrn!

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selges for 780000,,, ikke 1,3 mill som tidligere antydet.. :P

Nå skal det nevnes at 1.3 millioner var prisen eieren fortalte meg han hadde lagt den ut til. Så jeg har ingen garanti for at det stemmer. . . Samme gjelder effekten på 400hk. Men når han startet opp den doningen inne i vaskehallen der, så trodde jeg glatt på begge! Det må høres!!! Det finnes ikke ord for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en tråd om den fra før, gamle bilen til Sharif... ;)

Er forresten 22" felger på sommeren hvertfall...

Kom til å tenke på no, uansett hvem som kommer til å kjøre denne bilen kommer Sharif til å få cred's for den ;) Tross alt han som fiksa bilen? Det er det som er det digge å ved lage pervers bil selv, navnet ditt vil alltids følge bilen ;) Hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider