Gå til innhold

Kjøp av Corrado - hva må jeg se etter?

Ranger emnet


Michael

Anbefalte innlegg

Bilen har rullet ca. 200 000, 90' modell, byttet G-lader og virker til å være i god stand.

Men hva må jeg se etter?

 

Mvh. Michael

 

Hvis den har soltak så sjekk at det er tett. Se også på tåkelyter og blinklys er det sprekker som det vanlighvis er kan du jo prute. Om laderen er byttet så er jo det greit. Kommer igrunn ikke på noe annet som skiller seg veldig ut. Ta en bråbrems med den når du tester og se om ABS'en funker.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk hvor mye ekstrautstyr den har. min hadde nesten ingenting, litt synd egentlig. Kjøp en post 1990 modell :) Corradoer er enkle å kjøpe, de er gode biler.

 

Kanskje like greit med lite ekstra hvis det er mye tull med det:op

 

Mangler sentralås, det skulle jeg gjerne hatt..ellers sveiver jeg like greit som å ha noe elektrisk..takluka er el. og den får jeg kun åpna opp, ikke bakover..if you catch my drift..speila er elektriske..

 

Ac hadde og vært noe..men vet ikke hvor holdtbart det er..

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit med lite ekstra hvis det er mye tull med det:op

 

Mangler sentralås, det skulle jeg gjerne hatt..ellers sveiver jeg like greit som å ha noe elektrisk..takluka er el. og den får jeg kun åpna opp, ikke bakover..if you catch my drift..speila er elektriske..

 

Ac hadde og vært noe..men vet ikke hvor holdtbart det er..

 

Dytt takktrekket som sitter på takluka bakover når luka står oppe, og sjekk vippearmene som sitter på begge sidene, er som regel disse som ikke klarer å vippe pga dårlig gummi ring, du kan også bare fjerne den ene armen som er gåen, fungerer like greit med bare en:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt takktrekket som sitter på takluka bakover når luka står oppe, og sjekk vippearmene som sitter på begge sidene, er som regel disse som ikke klarer å vippe pga dårlig gummi ring, du kan også bare fjerne den ene armen som er gåen, fungerer like greit med bare en:)...

Går den tilbake da a?;) Hatt det problemet, men da gikk den ikke bakover! Klarte å kile seg fast å få riper også!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går den tilbake da a?;) Hatt det problemet, men da gikk den ikke bakover! Klarte å kile seg fast å få riper også!

 

Har ripet opp mi takluke temmelig godt jeg også ja, det er en kant der inne som du kam file ned men litt vanskelig å komme til...men du må iallefall fjerne trekket fra luka hvis ikke ser du ingenting...Er iallefall de vippearmene som pleier å være problemet, har fjernet den ene som gummien var såpass slitt på min at skinna på takluka ikke klarte å vippe den, og nå funker den helt fint, fikset det på en annen Corrado også...så prøv det du:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår