Gå til innhold

Radio fra USA

Ranger emnet

Bjørn Vidar Pedersen

Anbefalte innlegg

De hundrelappene bruker jeg på fiskeutstyr som jeg også kjøper i USA, halve prisen av i Norge (bortsett fra nå som det er høstsalg da), High-End hjemmestereo og annet morsomt, og da blir noen hundrelapper noen tusenlapper i året. :-)

High End hjemmestereo er det hvertfall mye å prute på i Norge, hvis du bare gidder å prøve:) Litt upraktisk med det utstyret som går på 110volt også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

IVA-310 kan leveres godt under kr 15000,- da gjennom Norsk importør og forhandler med gjeldende garanti .

Går jo ann å høre om pris i Norge også .

Men om radio ikke er viktig for deg er det jo bare å kjøre på :)

Mvh

du får med europisk radio og sonefri dvd noe ikke norske spillere er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at ikke folk tar seg bryet med å sjekke priser litt rundt i Norge før de kommer til konklusjonen å handle fra USA... Er nok ikke så ofte som folk skal ha det til at Norske forhandlere ikke klarer å matche.

IVA-310 vet jeg har blitt solgt i Norge for 12.995,- over disk, sikkert ennå billigere hos enkelte Norske nettbutikker som selger produkter fra Norske importører?

gi meg en adresse så skal jeg kjøpe imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi skal la han handle i USA, denne karen klarer vi ikke påvirke heller :)

Ellers lykke til med handelen .

Mvh

Du har nok rett i at jeg ikke kan påvirkes, Sverige, Tyskland, Italia og Spania er også aktuelle kilder, men tenkte USA var greiest siden jeg bare kan slenge det med på lasset.

Jeg hadde kjøpt i Norge dersom det var billigst, men det er det _svært_ sjelden, og dersom det dukker opp supertilbud er det alltid utsolgt selv om du er der når butikken åpner, lastebilen som skulle komme med det har kjørt av veien, eller fabrikken har blitt rammet av jordskjelv.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVA-310 er da enkel å finne til godt under 15000,- med europeisk radio og RDS.

Og 8600 finnes like enkelt med RDS til under 4500,-.

Rimelig liten forskjell. :)

At det fortsatt er litt igjen i differanse, får du igjen den dagen den evt. skal selges.

8600 til under 4500.- m/RDS har ikke jeg sett, og jeg har søkt mye etter denne. Så har du noen link til den siden som selger denne så send meg en PM

GalantV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har nevnt Norge?

Hmm... det gjorde jeg visst selv. Jaja... jeg kan ihvertfall selge den selv til deg for 4500,- om jeg ville selge Pioneer. Men du finner den andre steder til den prisen også. Jeg synes jo heller du burde kjøpe JVC selvsagt og få et bedre produkt :D , så du får sannelig finne ut av det selv hvor den finnes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har nevnt Norge?

Hmm... det gjorde jeg visst selv. Jaja... jeg kan ihvertfall selge den selv til deg for 4500,- om jeg ville selge Pioneer. Men du finner den andre steder til den prisen også. Jeg synes jo heller du burde kjøpe JVC selvsagt og få et bedre produkt :D , så du får sannelig finne ut av det selv hvor den finnes. ;)

Hei

Vilken JVC spiller er det som har de samme funksjonene som 8600 og som da koster under 4500.-

GalantV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider