Gå til innhold

Rå bruktbil til +/- 100k? F. eks Toyota MR2? Tips...

Ranger emnet


mistercartman

Anbefalte innlegg

Driver og kikker på kule biler til rundt 100k. Var og prøvekjørte en Ford Probe, men den virka litt skranglete (79k og 106.000km).

Har sett meg ut en Toyota MR2. Noen som har peil på den bilen, evt. andre sportsbiler i den prisklassen? Hva med en gammel Audi 100 med litt motor?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Kjøp deg Toyota MR2 GTI mk2. 2,0 16v med 156hk på den lille bilen er greit. Dessuten er den tøff som faen. Men, den slipper ganske lett..

 

Slipper ganske lett? det stemmer ikke med mine erfaringer..

Det skal vel tvert imot ganske mye til før den slipper..

Men når den først slipper, da er det bare å håpe på det beste, å rette den opp rekker man nemlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Slipper ganske lett? det stemmer ikke med mine erfaringer..

Det skal vel tvert imot ganske mye til før den slipper..

Men når den først slipper, da er det bare å håpe på det beste, å rette den opp rekker man nemlig ikke.

 

Oj. Formulerte meg feil.. :)

 

Poenget er vel det at den sitter ganske godt, også gir du bare mere på og trur den skal sitte mere.. Så slipper den, å da slipper den faen meg..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr2 er en morsom bil. men forhør deg på mr2 forumet om feil og slikt.

hørt det kan være et problem med steinsprut i radiator, vannlekasje hvis det er targa.

 

har selv kjørt mr2, å når det slipper skal du jobbe bra for å få den inn igjen. men det er en morsom bil. gøy med motoren bak seg.

 

vil du drifte? kjøp en rx7 :p ( 150k fra japan med høyreratt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg kjører MR2 GTI 16v , og jeg kan skrive under at den er morsom å kjøre iallefall :) Bra tilbakemelding til fører, og er generelt en underholdende bil :) Går ganske brukbart og!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår