Jonomega Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Er det mye jobb å bytte den? Er det vanskelig å koble i fra wiren på girkassa? Noen som kansje kan komme med noen triks? Tenger jeg noe spesialverktøy? Det er en 91mod omega.2,4i.automat. Takker for all hjelp!! :thanks Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Er det mye jobb å bytte den? Er det vanskelig å koble i fra wiren på girkassa? Noen som kansje kan komme med noen triks? Tenger jeg noe spesialverktøy? Det er en 91mod omega.2,4i.automat. Takker for all hjelp!! :thanks Ingen som vet? Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har drevet og fiklet med speedometervaier på min bil, en Vectra A... vet ikke om det hjelper deg så mye men, her har du ihvertfall noen bilder av hvordan den ser ut på min bil... Den hylsa var det bare til å skru løs og dra ut så fulgte vaieren med... (og like lett å ta på igjen, treffe med vaieren i et spor, og så skru på hylsa igjen...) Vaieren hang også på speedometer, her må du først løsne den i motorrom, så kan du dra ut speedometer og trykke av vaier... Se på denne linken (http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89685)hvordan det så ut på min bil... På det første bildet du kommer til her ser du bak på ett speedometer, der ser du et svart clips som måtte trykkes inn for å løsne vaieren. Håper dette hjelper selv om jeg ikke har den samme bilen som deg :op Hvordan du får den gjennom torpedoveggen, eller hva nå de kaller den får du finne ut selv :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har drevet og fiklet med speedometervaier på min bil, en Vectra A...vet ikke om det hjelper deg så mye men, her har du ihvertfall noen bilder av hvordan den ser ut på min bil... Den hylsa var det bare til å skru løs og dra ut så fulgte vaieren med... (og like lett å ta på igjen, treffe med vaieren i et spor, og så skru på hylsa igjen...) Vaieren hang også på speedometer, her må du først løsne den i motorrom, så kan du dra ut speedometer og trykke av vaier... Se på denne linken (http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89685)hvordan det så ut på min bil... På det første bildet du kommer til her ser du bak på ett speedometer, der ser du et svart clips som måtte trykkes inn for å løsne vaieren. Håper dette hjelper selv om jeg ikke har den samme bilen som deg :op Hvordan du får den gjennom torpedoveggen, eller hva nå de kaller den får du finne ut selv :D Oki! takk :wave Ble litt klokere no, Brukte du lang tid? Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nei tok ikke så lang tid... så lenge du lett får av deksler ol. så skal det gå ganske greit... Men har jo aldri prøvd å bytta speedometervaier på bilen min, så jeg vet jo ikke hvor lang tid det vil ta. Jeg har bare drevet med denne vaieren pga speedometerbytte ... :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nei tok ikke så lang tid... så lenge du lett får av deksler ol. så skal det gå ganske greit... Men har jo aldri prøvd å bytta speedometervaier på bilen min, så jeg vet jo ikke hvor lang tid det vil ta. Jeg har bare drevet med denne vaieren pga speedometerbytte ... :D Ok! Takk for hjelpa!! :wave Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg