Gå til innhold

Byttet felger = ulyd

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Satt på Vinterhjulene på shitboxen på Lørdag siden snøen snart skulle komme.

Gjorde alt i henhold til boka hehe, kjørte hjem og la ikke merke til noen ulyder. Så kom dagen da snøen dalte ned fra himmelen og jeg skulle ut å brekke. Men da jeg kjørte merket jeg at noe var galt forstillingen, virker som det kommer fra høyre side. Det første jeg la merke til var at det kom en dunke lyd når jeg skulle starte den. Akset jeg litt hardt får så å slippe gassen kom lyden igjen. Tenkte jaja, sikkert litt kaldt. Men så etter litt kjøring merket jeg at dunke/slå/kakle lyden kom jo fortere jeg kjørte. Slapp jeg gassen kom den, ga jeg gass eller bremset så forsvant den. Tenkte at hmm kanskje ikke hjulene sitter ordentlig på. Skrudde av det på høyre, det satt jo som et skudd..

Hva er det da som er galt montro ? Hjulager som har gått ?? Syntes bare det er så rart at dette oppsto etter jeg bytte hjul. Kjørte nøyaktig 2 km fra jeg byttet hjul og til lyden oppsto idag. Var ikke noen ulyder før skiftet...

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ikke si hva det var igrunn hehe...

Skal få tatt bilder av dyra, skal stikke å heve bilen nå. Så da blir den ikke så fet. Fikk bare hevet den foran på Lørdag, da gjengen bak satt bom fast.. Tips ?? Til å løsne de.. Anti rust eller noe??

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider