MichaelV Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg har for tiden et sett med 5" peerless definition høytalere, er egentlig ganske fornøyd med det, men kunne tenke meg å bytte det ut med et 6.5 " sett. De jeg har lurt litt på er: -Focal -Hertz -Peerless -Soundstream -Morel Jeg kan godt ha andre merker og, men det er de jeg kan komme på i farta som jeg har hørt mye bra om. Jeg har hørt peerless 6.5 " og synes det spilte veldig bra. Har også hørt noen focalsett, men jeg husker ikke helt hvem jeg synes spilte bra, noen av dem hadde diskanter som hørtes ut som pina katter.... Kan noen anbefale noe til maks 2000,- Kunne også tenke meg å høre på litt forskjelig, må være på østlandet. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Tror Pål har et passende sett liggende til deg ;) Send mail til post@morel.no Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ja, Morel Pulse 6. 6,5" 2-way system får du for 2090,- Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg har akkurat lagt inn 6.5" settet til peerless (det til ca 2 lapper, 17.5cm settet og ikke det andre det har til 16-1670) og er meget fornøyd med det.. fungerer finfint :). Men hørt utrolig mye bra om Morel, ville kanskje vurdert det bare pga. omtale / rykte.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Anbefaler deg dette Dette er et helt nytt sett fra Focal . Testet det i et par kundebiler allerede og resultatet har vært meget bra . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hva har du sett på av ss frontsett? Har et nesten ubrukt ss edge sett jeg kan selge billig. er montert i bilen men kunn prøvd da jeg ikke har det tilkobblet grunnet prosjektering i bagasjerom. Sikkert kun spilt 10 15 timer med det. Spiller veldig bra. dette ligger til salgs under bilstereo og " div soudstream" på kjøp salg forumet Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ateam skrev: Anbefaler deg dette Dette er et helt nytt sett fra Focal . Testet det i et par kundebiler allerede og resultatet har vært meget bra . Mvh Det så egentlig interessant ut, heller egentlig mest mot focal, men jeg har jo ikke hørt morel enda. Er det noe sted på østlandet det er mulig å høre på et morelsett ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 tvåførti skrev: Er det noe sted på østlandet det er mulig å høre på et morelsett ?? Ja det finnes... Send meg en PM... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Er montert Pulse 6 i Lupoen til fruen. Du er velkommen til å lytte neste gang jeg er i Oslo :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg