Gå til innhold

vinterbil til ca 5000..

Ranger emnet


xanakor

Anbefalte innlegg

Trenger alldeles ikke innsprøytning for å starte i 20-... corollaen min hadde forgasser, og den starrta lettere i 20 minus enn den gjorde i 20 pluss faktisk...snodig det der....

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justy er faktisk genial. Bruker nesten ikke bensin, 4wd, og grisegøy å kjøre på vintern. Har kjørt en sånn en vinter og lå myyye sidelengs.. Starta hele tiden gjorde den og.

 

Word,er den beste vinterbilen eg noen gang har hatt!;)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. trenger vinterbil, så billig som mulig. aller helst med insprøytning med tanke på å starte den når det er -20 grader... alle tips mottas med takk. ps: er første vinteren min med bil!

 

mvh

stian

 

pappa skal selge sin toyota, eu-godkjent i ett år ca, ihvertfall over vintern. Fin bil dette, pålitelig og god,gått 281000 km ellerno. bilen er altså en toyota camry fra 1986, du får den for 6000, ikke en øre mindre:) (han skulle egentlig ha 10 k for den, men en fyr pruta ned til 6 k, og det var greit. fyren dukka likevel aldri opp:( for en idiot!:( ) bilen er en GLI-utgave, altså injection, 2 liter og 12x hk. lettstartet og fin motor/girkasse. tror den har motorvarmer også. bør kanskje bytte foringer og dempere bak, samt clutch, men ingenting av dette er noe som haster, men ta det før neste eu-kontroll:)

Bilen står i sandefjord, kan skaffe bilder tidligst torsdag kveld.

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke litt liten motor i Justy da...?

 

Vist du bor en plass det er "vinter" gjør ikke det noe!! Mer en nok til og faktiskt

ha det ganske morro.. uten at det går så fort at du vraker den om du driter

deg ut! Da holder den kanskje hele vinteren! :D

 

Har hatt liten bil før.. men ennå mindre motor.. 0.8 liter... Ustyrligt kjekt

på glattå... Men ble vanskelig og kjøre på slaps/asfalt føre.. for du måtte

kompansere så mye på rattet for å holde den i ein "rett" linje.. Hjulstillingene

bøyer seg lett ut av posisjon når du stopper sidelengs inni kantesteiner! cheers

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,dette sitter ein rød knapp på toppen av girstanga så ein kan velge

 

Sitter å kikker på en slik selv jeg. da skulle det blitt gromme stoler, 4 punkt seler og lastebilpigg på den..hehe. Men noen som vet no mer specs på 4wd systemet?

Hvor mange hjul trekker? Ett bak og ett forran eller er det sperre på de? Bakdiff? senterdiff? Hva gjør den knappen på girspaken? slår inn alle diffene? Går det an å sveise 100% sperre bak på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår