volvo240 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 OK, la oss si at jeg ikke har mulighet for å få den tilbake, hvor lenge kan de holde på den uten å gi meg informasjon? Straffen er jo fra 8 til 12mnd, så når skal jeg begynne å klage? edit: vet at det kun har gått 13dager, men jeg er nysgjerrig, ikke utolmodig :) innen 3 uker SKAL de ha avgjort spørsmålet om videre beslag(så lenge du ikke har skrevet under på noe), hvis det er gjort kan de holde på lappen til du har fått en skikkelig dom! i en slik sak(over "miste lappen grensa") er det skjelden politiet ikke får medhold... Når har ikke jeg lest hele tråden, men hvis du har skrevet under på noe så er det sannsyneligvis dokumentet der du godkjenner førerkortbeslag -utover- 3 uker...men du skal likevel i retten, men nå har de ingen tidsfrist på seg...det suger Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 du kan endre meningen din om indragelsen når du vill, og det er 3 uker fra den datoen du nekter førerkortbeslaget... holder på med driten selv akurat nå, er i retten for tiden :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg godtok engang, dum som jeg var. Tok 3 mnd før jeg fikk avgjørelsen i posten. (mrk: Da trekker de selvsagt ifra denne tiden, på total beslagstid ) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg