Gå til innhold

Har ikke Bride noen hjemmeside?

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

Ser jo ekte ut det ja.. Kan hende de har slutta med det eller noe da, eller ikke ser noen grunn til å legge ut sånne småting de lager blant alle setene sine?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det ja.. Hadde vært kjekt om noen på en eller annen måte kunne bekrefte at dette er ekte vare. Jeg var 2 sec unna å forskuddsbetale før jeg leste innom her... Dersom det viser seg at det er piratvare, så bør ivertfall prisen gå ned kanskje. Jeg likte virkelig det rattet, ut fra bildene da..

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo sikkert ekte.. Men var jo rart at det ikke var på hjemmesiden da. Ikke på accessories engang. Hvor mye skulle du betale for det da?

Edit: søkte litt og fant mange sjapper som selger Bride ratt. Så da må de jo nesten lage det? hehe

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, Leiter etter bøttestoler som jeg skal innskaffe til vinteren tenker jeg. Har vært litt på utkikk etter hva bride har å tilby, men har ikke funnet noen norske importører. Noen som vet om noen?

Off-topic: Har sett tidligere at produsenter som momo, cobra og OMP har hatt tilbud på de billigste stolene sine til 995 osv....Ingen som vet no angående det?

Sorry for den kamuri friend(",)

Har du bestilt rattet? må se bildet vettu...

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider