mazdafreaks Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Trodde det ville vera interesse eg for slike, 600.- med frakt da, er det interesse da, send sms eller ring 48192853 Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hei, kjøper de jeg ;) vist ditta er skiver bak og passer golf 4 gti :) tok å målte så dimensjonen er rett så solgt til meg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hvis det er forran på en golf 4 så er det veldi enkelt (min har skivedim. 288mm)man skrur ut to bolter bak caliperen(umbrako), dei ligger inder ett plastlokk, Så trekker du caliperen delvis av og setter inn en stor skrutrekker eller ett brekkjern og presser klossene fra hverandre, så tar du av caliperen (den skal fortsatt henge i bremseslangen), så skrur du ut den sikkrings skruen(kan henge tammelig bra) på skiven og bytter skiven. så skifter du klossene og detter det sammen igjen. Hvis det er bak så er jeg ikke sikker på eksakt fremgangsmåte, for mine er foreløbig ok. Hele jobban tar ca 1 time Har bare 2 ting å utsette på deg :) Man skal _ikke_ bruke skrutrekker/brekkjern til å holde stemplene tilbake, men bruke riktig verktøy. Fåes sikkert på biltema til en billig penge. Man skal _ikke_ la caliperen henge i bremseslangen :) Ellers er det jo en grei forklaring hehe Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg