Gå til innhold

Prosjekt "GUFFEN"

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Hvordan la du ned pusseren?

Det er ikke noe problem!

Slik gjør du:

1: Ta av plasten på baksiden av luka

2: Ta en 10 mm fastnøkkel og løsne litt på mutteren som sitter inn på motoren

3: Snurr på hele systemet til pusseren ligger i omvendt posisjon

4: Juster pusseren på utsiden

5: Sett på dekselet på baksiden av luka!

Det er mer knotete å skrive det enn å gjøre det gitt! Hehe!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant et svar i stad, men jeg har vist vært så uhelig at jeg har en bil med en motor som går 360 grader rundt. Derfor er ikke dette mulig.

Men dere som har stillt den, hvor hardt satt den stanga dere måtte stille på? klarte ikke å rikke min en gang.. dette er altså etter jeg har tatt av mutteren.

I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant et svar i stad, men jeg har vist vært så uhelig at jeg har en bil med en motor som går 360 grader rundt. Derfor er ikke dette mulig.

Men dere som har stillt den, hvor hardt satt den stanga dere måtte stille på? klarte ikke å rikke min en gang.. dette er altså etter jeg har tatt av mutteren.

Trodde dette var likt på alle 2'er Golfer jeg??

Løsna du staget ut fra motoren da? Det er mulig du må bruke en skrutrekke for å løsne stanga fra motoren. Men når det er gjort er det bare å snurre til den store medaljen! Hehe!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager mye offtopic i denne tråden nå.

ok, fikk intrykket av at de andre gikk 180 grader..

Når jeg skrur på den skruen som holder fast den lille metallstangen på motoren løsner jo ikke denne stangen. Den sitter jo bom fast.. Har dratt til skikkelig, men den sitter bom fast. Jeg har selvsagt tatt av alt som sitter fast på den, men har ikke kjangs til å rikke den..

Mener den stangen på dette bildet: showpic.php?type=normal&pic_id=228

I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dreneringshullene til takluka sitter og hvordan åpner man de på best mulig måte? Hva kan jeg bruke som passer ned i de tynne hullene??

de sitter i hvert hjørne av luka! du ser de fremre med en gang du åpner luka. dra ned på den lokale bensinstasjonen og lån trykklufta. blås igjennom så godt du kan, og prøv å helle litt vann igjennom. gjenta til vannet renner greit igjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ!!!!

Nå ser det ut til at jeg må selge Guffen... Sukk og stønn... Dette som liksom skulle være mitt lille pusslespill i vinter og greier.... Grunnen til at jeg må selge den er akutt pengebehov.... Jeg liker det ikke, men sånn er det nå en gang...

Jeg får heller lage en tråd om Passaten min... Jeg hadde egentlig ingen planer for den, men det spørs om det ikke er forandringer på den etterhvert i stedenfor GUFFEN!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider