PoloSport Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her er min, egentlig ganske originale, Polo 16v Sport '99 Har gjort noen "mods" innvendig da, satt inn utetemp. måler og laget en superkul flaskeholder (VW kunne vel ikke gjort det bedre selv! :thumb) Felles inn når ikke i bruk. Vips! og plass til to flasker. Har også laget en ny hattehylle m/cd-skifter og to 6"x9" høyttalere. Forhøyet 6-7 cm for ikke å stjele for mye bagasjeplass. Jeg har nå hatt bilen i snart 5 år og har ikke hatt noe trøbbel bortsett fra en gåen termostat og en defekt microbryter i baklukelåsen. Solide biler denne årgangen av 6N! Har kjøpt meg ny bil og må vel dessverre kvitte meg med Polo'n, har lagt ut annonse på Finn om noen er interessert: Annonse - Polo Sport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Åssen temp måler er den der som passa så bra? Hvor er den kjøpt? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloSport Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Temp. måleren er kjøpt på Clas Ohlson (usikker på om de har den mer). Ble tilpasset og lakkert svart. Ledning m/føler trukket gjennom torpedovegg og festet bak frontfanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 var en strøken polo :) Tøft med sånne smarte løsninger som ser orginale ut. Lykke til med salget! Hva slags bil har du kjøpt deg da? Mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg