BMW324TDa Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Var ikkje Pasedena en sånn utstyrsutgave av den kjipe typen golf (cl)... De ble vel laget i 90/91 men har ikkje 90 fangere f.eks. Men servo og rare orginalfelger. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Mente dem blei laga i 92 jeg.. men ja.. riktig det.. uten 90 fangere. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hva ligger et komplett fire&ice intreør på i pris? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by locktite hva ligger et komplett fire&ice intreør på i pris? Får jeg 10 lapper skal jeg putte det i bilen min :) Hehe, neeida.. hakke peiling, kan nok få en god del kanskje om du selger det på Ebay.. Amerikanerne vil ha sånne ting som ikke fins på den siden .. Har bare har ikke helt sansen for det interiøret selv.... Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg