ghostdog Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Var innom Autostrada i Skien istad.Der sto alle di gromme bilene i butikken.Fy faen ass dere skulle hørt motor lyden av disse bilene uff ass dt var gromme saker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Både ordinære biler og klassikere De aller fleste bilene som er til salgs er helt ordinære superbiler. Ferrarier og Lamborghinier som selges i bøtter og spann til fotballspillere og andre rikfolk. Mange av dem har Johannessen både to og tre og flere eksemplarer av i garasjen. Men det er noen reelle klassikere inne i mellom som hever seg over det motorhistoriske gjennomsnittet, også som investeringsobjekter. Som for eksempel en 1969 Lamborghini Miura S - som regnes som en verdens vakreste biler. Den går for rundt 1,5 millioner kroner. I tillegg selger han to av Ferraris jubileumsmodeller, en F40 og en F50. Johannessen kvitter seg også med sin 2004 modell Koenigsegg (made in Sverige), en CCR som på norske skilter ligger på rundt åtte millioner kroner ny. Mobil-kongen Idar Vollvik, han med Chess, har sikret seg en sånn i det norske «jeg har dyrest bil-mesterskapet». BILFABRIKK Johannessen bygger også opp sin egen lille bilfabrikk. Det vil si han skal kjøpe inn og videreforedle nye superbiler til det voksende europeiske markedet for eksklusive sportsbiler. For mange med for mye i lommeboka er det ikke lenger nok med ville fabrikkbiler. De skal ha enda mer ekstreme krefter, kjøreegenskaper og utseende. Johannessen har heltidsansatt en av Telemarks mest anerkjente motor og bilbyggere som leder for virksomheten. Han bygger nå en firma-varebil med tusen hestekrefter i dørken. det er caravella med 1105hk 1311Nm som er firmabilen http://www.auxchateauxdusudouest.com/ <-- der kan dere se litt mer av samlinga til han gærningen fra skien http://www.ta.no/nyheter/grenland/article1627199.ece Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 noen som vet om bilene står der neste uke? Visst det så tar jeg meg en tur ned helt fra ålesund ;) Jeg er helt frelst :D hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Så stygge frontlykter.. Late..MeSs mhm... ekte sleeper :hammer Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 noen som vet om bilene står der neste uke? Visst det så tar jeg meg en tur ned helt fra ålesund ;)Jeg er helt frelst :D hehe. de står tustillt på mandag også! etter det så blir de flyttet til oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 de står tustillt på mandag også!etter det så blir de flyttet til oslo. Vet du om de skal være noen andre plasser i Norge? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vet du om de skal være noen andre plasser i Norge? de skal til autostrada sin butikk i oslo på torsdag også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 de skal til autostrada sin butikk i oslo på torsdag også! Noen sjans for at de kommer til Trondheim? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Noen sjans for at de kommer til Trondheim? Litt risky å snirkle seg opp over Dovre med den lasten vel :D Neppe, for det er Autostrada som oppbevarer dem (nå Skien og etterhvert Oslo). Konkret liste over de 8 bilene: Aston Martin Vantage V8 Kompressor (sort) Pagani Zonda Roadster (rød/sort) Pagani Zonda C12S (oransje) Koenigsegg CCR (oransje) Ferrari F40 (rød) Ferrari F50 (rød) Lambo Murcielago (oransje) Lambo Diablo VT (sølv) Ekstra forkjærlighet for oransje biler han Thor Johannesen ser det ut til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 noen som har bilde av dem caravella med 1000 hk, firma bilen? fy faen for en samling..litt av hvert..:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hvilken bil er den sorte? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
letmein Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Autostrada har lagt ut bilene på Finn.no http://pal.finn.no/pal/autostrada/car/used/result/;pdc=1130534153831?orgId=637401754 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Autostrada har lagt ut bilene på Finn.nohttp://pal.finn.no/pal/autostrada/car/used/result/;pdc=1130534153831?orgId=637401754 kult, er det du som bor på nedsiden av meg på hånes? ot.....til deg over..står jo en del plasser da, svarte er en aton martin hellothere Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiscoLars Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg passerte Autostrada for 5 minutter siden - jommen stod det ikke en gjeng med panna i vinduene der borte uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg