Dr_S Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Stygg....men men, sikkert utrolig fet lyd osv Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 da er den bilen tydligvis en elsk eller hat bil, men det er iallefall min nye favoritt bil :P jeg har jo riktig nok digga zonda siden første gang jeg så en da... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Noen bilder fra da lasset kom inn og var på vei til Skien... Bilder fra Ø.Johansen Transport... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Noen bilder fra da lasset kom inn og var på vei til Skien... Bilder fra Ø.Johansen Transport... GØY med snø!!!! Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Moro vinter biler :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 rått og ligget litt breit med dem ja :) så just en film ,med den nye masserati en til 10 mil,skulla vise den til fifth gear( lik som top gear) så kom det snø,men fyre stilte på bane han..gjett hvordan det gikk? he he rett i autovernet, men råeste fyren jeg har sett..han hadde f1 2004 til schumaker og.. litt ot men Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Aftenposten har lagt ut en bildeserie på sine nettsider: http://forbruker.no/bil/bildeserier/article1147790.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hva er Saleen?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 rått og ligget litt breit med dem ja :) så just en film ,med den nye masserati en til 10 mil,skulla vise den til fifth gear( lik som top gear) så kom det snø,men fyre stilte på bane han..gjett hvordan det gikk? he he rett i autovernet, men råeste fyren jeg har sett..han hadde f1 2004 til schumaker og.. litt ot men Kræsja han en Maserati MC12? :confused: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hva er Saleen?! Saleen er et amerikansk bilmerke. :) Den er ikke med på den bilutstillingen på de bildene her. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hva er Saleen?! saleen er en bil som er i videoen til 50 cent,den røde!!!! rå bil!!!!men er ikke noen av dem på hengeren.. han som lagde tråden tok feil av zondaen tror jeg hellothere :chevy jævla fete bilder over meg der.. nice :) ingen som har filmet :fire: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kræsja han en Maserati MC12? :confused: den ja .. stemmer det he he.. sinn syk fyr..kan finne ut hvilken episode det er.. bedre enn top gear faktigst hellothere Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 saleen s7 twinturbo slik ser en saleen ut, minner egentlig litt om den grønne jag'n eller hva det var forno som han i finance credit saken hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 saleen s7 twinturbo slik ser en saleen ut, minner egentlig litt om den grønne jag'n eller hva det var forno som han i finance credit saken hadde detta er fet bil ja... jaguar xj220 er det vel? rå bil i 1991 ja Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 de var jo litt småfete da :P ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg