porsche_dude Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 biler til verdi av 23 millioner..stod vel i avisen.. skulle på en travbane, lurer på om det var bjerke,men var vel ikke noen saleen.. men åtte fete biler..tror det var i dagbladet.. lite bilde... skal vedde på at det hadde en halvsides bilde av hvordan gressmatta på ullevål så ut i samma avis.. :knob: Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Veit dette er dumt, å poste i en så gammel tråd, men når jeg ser alle som tror bilene er det og det, blir jeg småirritert :p Det var 2 stk Pagani Zonda. 1 stk Koenigsegg Lamborghini Murcielago / Gallardo (Lenge siden jeg var på travbanen og kikka, så er litt usikker) 1 stk Ferrari F50 1 stk Ferrari F40 Var et par andre fete biler der og. Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg