Propellue Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hehe! Hvem andre enn meg var på den avdukningskvelden på autostrada da? Var rød løper og greier, og på døra sto det: Lukket arrangement, kun for inviterte gjester. :D Var sykt, de dro trekka av en bil om gangen og jommen rusa de ikke litt med noen av de utover kvelden også a? HAr noen få bilder, men hadde lite batteri på kameraet. Var tidenes sykeste kveld, avslutninga var at de kjørte Koeniseggen inn i lokalet etter å ha kjørt ut en Ferrari f430 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen G Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 gidder du poste bildene med kode? Tja... er ikke helt sikker på hva du mener, eller hvordan man gjør det. Første gang jeg poster bilder i dette forumet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det kan vel ikke ha vært samlet flere så råe å dyre biler på en plass i Norge før, som på den utstillingen? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird-468 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Har et lite håp om å få en liten privat visning der i morgen kveld, i såfall er kameraet klart med friske batterier :driving Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 tror fader meg at jeg må ta turen opp om skien imorra etter skolen gitt dra med et videokamera og :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Tja... er ikke helt sikker på hva du mener, eller hvordan man gjør det. Første gang jeg poster bilder i dette forumet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 noen som har filmet litt.. sugen på å høre motor lyd :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 angerer sterkt på at jeg ikke leita fram videokammeraet. tok bare bilder med mobilen, møtte forresten en trailer med koeningseggen og murcielagoen midt mellom skien og larvik ved 10 tida, så de burde vel være i oslo nå :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 1 Pagani zonda 1 Pagani zonda roadster 1 ferrari f40 1 ferrari f50 1 el 2 Murcielago (husker ikke helt 1 Diablo disse bilene pluss noen ferrarier og en aston martin ble utstilt på autostrada i skien og klosterskogen travbane i helgen.. alle bilene eies av en privat norsk samler, men bilene står til vanlig i spania..han har vel totalt 70-80 sportsbiler, flesteparten er vel ferrari..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 alle bilene eies av en privat norsk samler, men bilene står til vanlig i spania..han har vel totalt 70-80 sportsbiler, flesteparten er vel ferrari..:) Fattig mann.... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 1 Pagani zonda1 Pagani zonda roadster 1 ferrari f40 1 ferrari f50 1 el 2 Murcielago (husker ikke helt 1 Diablo disse bilene pluss noen ferrarier og en aston martin ble utstilt på autostrada i skien og klosterskogen travbane i helgen.. alle bilene eies av en privat norsk samler, men bilene står til vanlig i spania..han har vel totalt 70-80 sportsbiler, flesteparten er vel ferrari..:) var en oransj murcielago og en svart gallardo mener jeg men fuck hvilke biler det var (står sikkert nevnt 17 ganger allerede, vi vil ha flere bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hvorfor har ingen filmet.. hallo i luken Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psv Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 møtte forresten en trailer med koeningseggen og murcielagoen midt mellom skien og larvik ved 10 tida, så de burde vel være i oslo nå Skøyen kl 12. Kameratlf klikka, så kun dette bildet :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 en liten samling av bilene som er til salgs: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92709 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Kommer vel noen bilder fra folk i Oslo område som har sett bilene når de er på vei dit. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg